برنامه های اردوی آینده تیم ملی نوجوانان

۶ م دیماه ،

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، علی دوستی مهر در این باره گفت: در اردوی هفته آینده دو بازی دوستانه در نظر گرفته ایم که اولین بازی ما روز شنبه ساعت ۱۴:۳۰ در ورزشگاه تختی ورامین خواهد بود. ما روز شنبه میهمان مردم خونگرم و فوتبالدوست ورامین خواهیم بود و با تیم بزرگسالان منتخب ورامین بازی خواهیم کرد. جا دارد که از مسئولین ورزشی ورامین و به ویژه آقای محسن کله رودی که هماهنگی های برگزاری این بازی را انجام داد تشکر کنم. ورامین یک شهر فوتبالی است و مطمئنا دیدار ما با تیم بزرگسالان این شهر می تواند یک دیدار تدارکاتی خوب برای تیم ملی نوجوانان باشد. ما شنبه صبح به سمت ورامین حرکت خواهیم کرد.

وی ادامه داد: روز دوشنبه هم در ورزشگاه کارگران تهران با تیم امید نفت بازی خواهیم کرد.ما پس از ریکاوری در روزهای سه شنبه و چهارشنبه تمریناتمان را پیگیری می کنیم و به امید خدا روز پنج شنبه تهران را به مقصد سن پطرزبورگ ترک خواهیم کرد تا در تورنمنت جام جهانی کوچک شرکت کنیم.

دوستی مهر در پایان گفت: امیدوارم در این تورنمنت بتوانیم نتایج خوبی بگیریم چرا که هم تورنمنت مهمی است و ۱۶ تیم خوب جهان در آن شرکت می کنند و هم اینکه به شناخت خوبی از ترکیب تیم ملی با چند بازیکن جدید برسیم.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.