برنامه های متنوعی در کانون مساجد استان سمنان در حال برگزاری است

مسوول امور فرهنگی دبیرخانه کانون های مساجد استان سمنان روز یکشنبه با اشاره به اینکه هسته اولیه برنامه های دهه کرامت برخاسته از مساجد است اظهار داشت: باید از ظرفیت جوانان عضو کانون های فرهنگی و هنری مساجد برای برگزاری پرشور جشن های رضوی استفاده مناسب شود.

ˈجعفر حافظیˈ با بیان اینکه فعالیت‌ در مساجد با خلوص نیت و معنویت بسیار همراه است و همواره در تمامی برنامه‌ها کانون‌های فرهنگی هنری مساجد باید حضور پررنگ خود را نشان دهند گفت: هر اتفاقی که با مسجد پیوند خورده باشد هم در نهادینه شدن و هم در مردمی شدن موثر می شود.

وی گفت: دهه کرامت و ایام ولادت امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) فرصت مغتنمی برای ترویج معارف رضوی است و باید با استفاده از توان و پتانسیل های مردمی در این زمینه تلاش کرد.

حافظی با اشاره به اینکه پیام‌رسانی در مساجد به صورت رو در رو اتفاق می افتد و از تاثیرگذاری بیشتری برای انتقال ارزش‌ دینی و مسجدی دارد گفت: اگر بخواهیم برنامه های دهه کرامت مردمی بماند باید فعالیت هایمان را با فعالیت های مسجدی گره بزنیم.

وی، آذین بندی مساجد در دهه کرامت، اهدای جوایز به نوجوانان و جوانان فعال در مساجد توسط امام جماعت، برگزاری مسابقات مختلف، تقدیر از فعالان بسیجی و نشست های پرسش و پاسخ را از برنامه های دهه کرامت کانون های فرهنگی هنری مساجد عنوان کرد.

مسوول امور فرهنگی دبیرخانه کانون های مساجد استان سمنان از پرداخت ۳۲ میلیارد و۱۰۰ میلیون ریال اعتبار به ۳۰ کانون فعال استان سمنان برای اجرای برنامه های دهه کرامت خبر داد و گفت: تمامی کانون های مساجد استان سمنان در دهه کرامت برنامه دارند.ک/۳

۵۹۹/۶۰۸

انتهای پیام /*


www.irna.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.