برنامه های ویژه نوروزی باغ موزه دفاع مقدس تهران

۲۹م اسفند ،

باغ موزه دفاع مقدس تهران در طول ایام تعطیلات نوروز برنامه های ویژه ای را برای گردشگران و باز ید کنندگان نوروزی این مجموعه در نظر گرفته است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  گردشگران نوروزی که از امکانات تهران کارت استفاده می کنند می توانند در طول ایام نوروز با تخفیف های قابل توجهی از باغ موزه دفاع مقدس بازدید کنند.
 همچنین بازدید از این موزه در تور های گردشگری نیم روز یک روزه شهر تهران که از طریق  آژانس های مسافرتی معتبر و طرف توافق با ستاد گردشگری برگزار می شوند پیش بینی شده است.
 احمد لو دبیر ستاد گردشگری شهر تهران با اشاره به فشرده بودن برنامه های نوروزی باغ  موزه  دفاع  مقدس در اعزام کاروان های  راهیان نور اشاره کرد که مسئولیت برگزاری برنامه های ویژه فرهنگی و سرگرمی در طول ایام نوروز بر عهده سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران خواهد بود.
 قاسم خانی مدیر فرهنگی باغ موزه دفاع مقدس نیز با اشاره به اینکه باغ موزه فعالیت های گردشگری خود را از اوایل اسفند ماه جاری با تدارک برنامه اعزام کاروان های راهیان نور آغاز کرده است گفت: با وجود باغ موزه موزه دفاع مقدس تهران از زیر مجموعه های شهرداری تهران نیست اما این باغ موزه تمام تلاش خود را خواهد کرد تا در طول ایام نوروز همکاری کامل با ستاد گردشگری نوروزی تهران داشته باشد.
 در ادامه علی اکبر محمدی دارانی مدیر کامل موسسه هاتف شهر وابسته به سازمان فرهنگی هنری شهرداری ، تهران نیز خبر داد:  این موسسه برای ایام تعطیلات نوروز در محوطه پارک باغ موزه دفاع مقدس تهران برنامه های ویژه ای را تدارک داده است که در عین سرگرمی با فضای باغ موزه متناسب باشد.
 گفتنی است: این برنامه ها از ۲۷ اسفند ماه آغاز تا پایان تعطیلات نوروزی برقرار خواهد بود.
 باغ موزه دفاع مقدس تهران که در میدان ونک برگزاه شهید حقانی ، انتهای خیابان سرو روبروی پارک طالقانی  واقع شده است در طول  ایام نوروز  به جز سه شنبه ها از دوم اسفند ماه از ساعت ۹ تا ۱۷  بعد از ظهر به خدمات رسانی به شهروندان تهرانی و مسافر نوروزی خواهد پرداخت ./ز


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.