برنامه های کاربردی تلفن همراه +دانلود

به گزارش ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،

این روزها بیشتر افراد از تلفن های اندروئیدی و یا آیفون استفاده می کنند. یکی از مهمترین نیازهای این تلفن های همراه برنامه های کاربردی است.

به گزارش گروه خواندنی هایممتازنیوز،  در چند هفته گذشته کابران باشگاه درخواست هایی از بخش خواندنی ها برای گذاشتن برنامه های کاربردی آندروئید داشتند. این هفته سه برنامه که هم قابلیت فنی و هم قابلیت سرگرم کننده دارند را برای شما انتخاب کردیم. شما می توانید در قسمت نظرات نرم افزارهای موردنظرتان را برای ما بنویسید تا آن ها را برای شما تهیه کنیم.

Dumpster – Recycle Bin

برای شما هم اتفاق افتاده است که عکس و یا برنامه خاصی را به اشتباه پاک کرده باشید. این نرم افزار می تواند در این زمان به کمک شما بیاید.با این نرم افزار عکس ها و کلا مدیاهایی که از روی گوشی خود حذف کرده اید را فقط با یک کلیک می توانید بازیابی کنید. این برنامه می تواند عکس ها، موزیک ها و ویدئوها را بازیابی کند. پسوندهایی که پشتیبانی می کند pdf, mp3, doc, avi, jpg, txt هستند.

این برنامه را از اینجا دانلود کنید.

Super Swiss Army Knife

شاید بر روی تلفن همراهتان برنامه های جانبی مفید مانند: چراغ قوه و فاصله سنج داشته باشید اما دسترسی به همه آن ها به طور جداگانه بسیار سخت است. این نرم افزار شامل تمام ابزارهای کاربردی در زندگی روزمزه و یا مسافرت است . قطب نما . چراغ قوه . اندازه گیری فواصل . زاویه سنج .خط کش و … از جمله این ابزارهاست . خط کش : اندازه های دقیق را در مقیاس سانتی متر و اینچ نشان می دهد . قطب نما : یک قطب نمای واقعی را شبیه سازی می کند که این قطب نما بسیار کاربردی و دارای ظاهری زیبا است .

این برنامه را از اینجا دانلود کنید.

Markers

اوقات فراغت تنها با بای کردن پر نمی شود و گاهی اوقات شاید دوست داشته باشید که کمی تصویر سازی کنید. با نرم افزار Markers می توانید نقاشی های ساده و مبتدیانه بکشید. این برنامه دارای ویژگی های جالبی است، به طور مثال با قرار دادن انگشتان خود روی صفحه اتفاقات خاصی رخ می دهد. توصیه می شود این برنامه کم حجم را دانلود کرده و خود ویژگی های آن را کشف کنید.

این برنامه را اینجا دانلود کنید.


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.