برنامه پنجمین روز ورزشکاران ایرانی در پارالمپیک ۲۰۱۲

با توجه به اینکه امروز ۱۲ شهریور به پنجمین روز رقابت های پارالمپیک ۲۰۱۲ رسیده ایم ورزشکاران ایرانی در چهار رشته به رقابت با حریفان خود می پردازند.

 به گزارش خبرنگار ورزشیممتازنیوز، در رشته دو و میدانی ماده پرتاب دیسک، مهرداد کرم زاده در ساعت ۱۵:۱۰ دقیقه به میدان می رود؛ در رشته فوتبال ۵ نفره، ایران با اسپانیا در ساعت ۱۷ به مقابله می پردازد؛ در رشته گلبال، ایران در برابر کره جنوبی حاضر خواهد شد که این دیدار در ساعت ۱۷:۱۵ دقیقه برگزار می شود و در نهایت در رشته وزنه برداری ۶۷/۵ کیلو گرم روح اله رستمی در ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه به زیر وزنه می رود.

گفتنی است: تیم فوتبال پنج نفره کشورمان امروز ۱۲ شهریور در حالی به مصاف حریف خود یعنی اسپانیا می رود که در دیدار نخست برابر آرژانتین بازی را با نتیجه ۲ بر صفر به حریف خود واگذار کرد و تیم گلبال کشورمان در باز یهای  پارالمپیک در دیدار بعدی خود به مصاف کره جنوبی می رود و این در حالیست که گلبال ایران در بازی های نخست خود در برابر چین و کانادا نتایج خوبی را بدست آورد.
 
لازم به ذکر است: کاروان ایران در جدول رده بندی توزیع مدال ها با کسب سه مدال طلا و یک برنز توانسته جایگاه سیزدهمی را از آن خود کند و کشور های چین، استرالیا و انگلیس جایگاه های اول تا سوم را به خود اختصاص داده اند./مح


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.