برند ملی، شناسنامه ای برای محصولات کشاورزی ایرانی


برند ملی، شناسنامه ای برای محصولات کشاورزی ایرانی

۱۲:۵۰ (دوشنبه ۲۹ خرداد )
اخبار مرتبط
نسخه چاپی نسخه چاپی

برند ملی برای محصولات کشاورزی موجب تقویت صادرات و حضور محصولات در بازارهای جهانی می شود.

داوود یارمحمدی، کارشناسی ارشد کشاورزی گفت: در نظر گرفتن برند ملی برای محصولات کشاورزی موجب حمایت از کشاورزان و تولید کنندگان می شود.
وی گفت: تعریف برند ملی در محصولات کشاورزی باعث تقویت بخش کشاورزی و افزایش کیفیت به ویژه محصولات ارگانیک و بومی می شود.
یارمحمدی با بیان اینکه برندسازی محصولات کشاورزی کاهش ضایعات محصولات کشاورزی را به همراه دارد، گفت: تعریف برند برای محصولاتی است که دارای ارزش ارگانیک و هم بومی است.
وی در ادامه بیان کرد: ایران کشوری با تغییرات اقلیتی فراوان است و در روزهای مختلف سال شاهد خسارت های ناشی از سرمازدگی و خشکسالی هستیم.
وجود برند ملی برای محصولات کشاورزی کشاورز اطمینان می دهد که محصول او می تواند در بازارهای جهانی حرفی برای گفتن داشته باشد.
یارمحمدی تاکید کرد: در این راستا مصرف کنندگان هم محصولات مجاز را شناسایی کرده و آنها را مصرف می کنند و آمار دقیق محصولات کشاورزی در اختیار مسئولان ذی ربط قرار می گیرد.
وی تصریح کرد: وجود برند ملی برای محصولات کشاورزی، مسئولان گمرک کشور را ملزم می کند در صادرات محصولات کشاورزی دقت بیشتری کنند.
یارمحمدی در پایان گفت: طراحی برند ملی برای محصولات کشاورزی راهی برای پیشرفت و توسعه صادرات محصولات کشاورزی است و عرصه را برای پرورش محصولات ارگانیک فراهم می کند.

.

.

.

.

.

.

.

.

 باشگاه خبرنگاران 


Foodna RSS Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.