برهانی:طلسم۱۱ساله ناراحت مان کرده بود

۳۰ آبان ،

به گزارش تفسیری خبرآنلاین؛ برهانی یک اخطار گرفت تا بازی بعدی را از دست بدهد ولی نکته قابل توجه در مورد برهانی این بود که هنگام تعویض با بازیکنان سپاهان درگیری کوچکی پیدا کرد که البته خودش آنها را مقصر می داند.برهانی ابتدا در مورد اینکه استقلال بازی حساس و سرنوشت سازی را برد حرف می زند و می گوید:«بازی خوبی را بردیم. سپاهان یکی از رقیبان اصلی ما است و این برد کمک زیادی به ما خواهد کرد. البته این برد سبب می شود که بازی مقابل پیکان سخت تر شود، به نظر من اگر این بازی را نبریم هیچ فایده ای ندارد و پیروزی مقابل سپاهان هم به درد نمی خورد.»

او در پاسخ به این سوال که آیا پیش از بازی می دانستی استقلال ۱۱ سال در اصفهان مقابل سپاهان برنده نشده بود می گوید:«من دو روز پیش از بازی این موضوع را متوجه شدم و خیلی ناراحت بودم. بازیکنان دیگر هم چنین حسی داشتند و انگیزه زیادی داشتیم تا این طلسم را بشکنیم. راستش را بخواهید به خودم می گفتم چرا استقلال باید این همه مدت در اصفهان پیروز نشده باشد. »

برهانی در پاسخ به این سوال که موقع تعویض چه اتفاقاتی افتاد که با بازیکنان سپاهان درگیر شدی می گوید:«شاید در تصاویر تلویزیونی چیزی به طور کامل معلوم نبود ولی یکی از بازیکنان سپاهان محکم دستم را گرفته بود و فشار می داد و یک نفر دیگر هم هل می داد. مطمئن باشید اگر کارت زرد نداشتم جواب آنها را می دادم. اصلا کاری کردند که دوست نداشتم بیرون بیایم.»


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.