بروجردی: طرح معامله قرن خوش‌رقصی ترامپ برای رژیم صهیونیستی است

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این‌که «طرح معامله قرن خوش‌رقصی دونالد ترامپ برای رژیم صهیونیستی است»، گفت: قطعا با این طرح عمر رژیم صهیونیستی کوتاه‌تر شده و جبهه مقاومت و گروه‌های فلسطینی با عزمی راسخ‌تر در مقابل رژیم اشغالگر قدس می‌ایستند.

علاء‌الدین بروجردی در گفت‌وگو با ایسنا، با محکوم کردن طرح معامله قرن، گفت: این طرح خوش‌رقصی ترامپ برای رژیم صهیونیستی است چون صهیونیست‌ها در جامعه آمریکا نفوذ داشته و کمتر از یک‌سال به انتخابات ریاست جمهوری این کشور باقی مانده است. دونالد ترامپ در جاده استیضاح قرار دارد و هر کاری می‌کند تا از این باتلاق رها شود.

وی با تاکید بر این‌که «جهان اسلام و همه کشورهای دنیا طرح معامله قرن را محکوم کرده و نسبت به آن موضع گرفته‌اند»، ادامه داد: طرح معامله قرن یک حرکت احمقانه و در نقطه مقابل کل جهان اسلام است به هیچ وجه افکار عمومی جهان و کشورهای اسلامی و عربی اجازه نمی‌دهند بیت‌المقدس به عنوان اولین قبله مسلمانان در اختیار صهیونیست‌ها قرار بگیرد. این حرکت باعث تحریک هرچه بیشتر جبهه مقاومت و گروه‌های فلسطینی شده تا با عزمی راسخ‌تر در مقابل رژیم صهیونیستی بایستند.

بروجردی با تاکید بر این‌که «با طرح معامله قرن عمر رژیم صهیونیستی کوتاه‌تر می‌شود»، افزود: با عکس‌العمل‌های گروه‌های فلسطینی، جبهه مقاومت و کشورهای اسلامی مشکلات رژیم صهیونیستی در آینده جدی‌تر خواهد شد. معتقدم این طرح راه به جایی نخواهد برد.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم اتحاد کشورهای اسلامی برای مقابله با طرح معامله قرن اظهار کرد: صهیونیست‌ها و آمریکا از تشتت در جهان اسلام سوء‌استفاده کرده، اگر اتحاد و انسجام وجود داشت آنها جرأت اعلام این طرح را نداشتند، لذا باید کشورهای اسلامی با اتحاد و انسجام در مقابل زیاده‌خواهی‌های این رژیم ایستادگی کنند.

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.