بروز مشکل بزرگ در خدمات ویدیویی

سرویس های ارائه دهنده خدمات ویدیویی در اینترنت اخیرا با مشکلاتی روبرو شده اند.این مشکل که برای سایتهایی مانند Redbox و Netflix به وجود آمده عدم دسترسی به فیلمهای جدید و بروز است.
اخیرا کمپانی دیزنی نیز به جمع کمپانی هایی مانند ۲۰th Century Fox ،Universal و Warner Bros پیوسته و تصمیم گرفته تا فیلمهای بروز و جدید خود را با تاخیر در اختیار سرویس های اجاره فیلم در اینترنت قرار دهد.
این کمپانی های بزرگ فیلمسازی بر این باورند که از این طریق می توانند پول بیشتری از فروش نسخه های Blu-ray و DVD فیلمهای خود به مشتریان واقعی کسب کنند.
اگر کاربران بدانند که برای دریافت جدیدترین فیلمها بر روی سرویس هایی مانند Redbox ناچارند ۲۸ روز صبر کنند این احتمال وجود دارد که از خانه بیرون بیایند و این فیلم را با پرداخت پول بیشتری به صورت دیسک سخت افزاری تهیه کنند.
به گزارش پایگاه خبری فن آوری اطلاعات ایران از slash، کمپانی های فیلم سازی مسلما از این راه خیلی بیشتر از ۱ دلار اجاره به ازای هر فیلم درآمدزایی خواهند کرد. البته کمپانی های بزرگ فیلم سازی خوشحال خواهند شد اگر شما ۵ دلار یا بیشتر برای اجاره دیجیتال فیلمها پرداخت کنید. این روند در پیش گرفته شده توسط این کمپانی ها در حال تبدیل به یک مشکل ثابت برای سایت هایی مانند Netflix و Redbox است.

iTanalyze.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.