برپایی کاروان ‘بازی، کتاب، شادی’ برای کمک به کودکان مناطق زلزله‌زده

به گزارش روز شنبه خبرنگار فرهنگی ایرنا، مجله ‘شهرزاد’ از همه ناشران و نویسندگان برای اهدای کتاب به کودکان و نوجوانان مناطق زلزله‌زده استان آذربایجان شرقی دعوت به همکاری می‌کند.

ناشران و نویسندگان کتاب کودک و نوجوان به طرح اهدای کتاب به کودکان زلزله‌زده دعوت شدند تا کتاب‌ها و عروسک‌های اهدایی خود را در چارچوب کاروان «بازی، کتاب، شادی» در روز جهانی کودک به بچه‏های آسیب‏دیده روستای باجه‏باش تقدیم کند.

کاروان ‘بازی، کتاب ، شادی’ در چارچوب همکاری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز و نشریه شهرزاد می‏کوشد با اهدای کتاب، مجله، عروسک و اسباب‏بازی، شادی را به کودکان زلزله‌زده اهدا کند.

علاقه‏مندان برای مشارکت در این امر خیر می‏توانند کمک‏های مالی و کتاب‏های اهدایی خود را به دفتر مجله ‘شهرزاد’ به شماره ۲۲۹۰۶۳۵۰ تحویل دهند و یا به کارت بانکی به شماره ۶۰۳۷۹۹۱۱۸۱۰۵۶۳۵۹ به نام سیدعلی کاشفی خوانساری واریز کنند.

** فراخوان انجمن عکاسان برای حضور در بخش ویژه‌ زلزله آذربایجان

انجمن عکاسان ایران، عموم عکاسان را به شرکت در بخش ویژه‌ی زلزله‌ی آذربایجان در مراسم ’۱۰ روز با عکاسان ایران’ دعوت کرد.

در فراخوان انجمن آمده است: به اطلاع جامعه عکاسی می‌رساند که انجمن عکاسان ایران، برای همدلی با مردم زلزله‌زده آذربایجان و ارایه بخشی از تاریخ تصویری وقایع تلخ و دلخراش حادثه زلزله در آذربایجان شرقی نمایشگاهی را از آثار هنرمندان عکاس عضو و غیر عضو انجمن همزمان با برگزاری مراسم ۱۰ روز با عکاسان ایران در تاریخ‌های ۲۱ تا ۳۰ آذرماه جاری در خانه هنرمندان ایران برگزار می‌کند.

بر اساس این فراخوان، هنرمندان عکاس می‌‌توانند برای حضور در این بخش ویژه، آثار خود را حداکثر شامل ۱۰ عکس تا پایان شهریورماه جاری در اندازه ۲۰ ×۳۰ سانتی‌متر و ۳۰۰ دی‌پی‌آی از طریق آپلود به آدرس info@nips.org.ir و یا بر روی لوح فشرده (سی دی) به دبیرخانه انجمن عکاسان ایران به آدرس تهران، خیابان طا‌لقانی، خیابان موسوی شمالی (فرصت)، باغ هنر، خانه هنرمندان ایران ارسال کنند.

انجمن عکاسان ایران پیشتر فراخوان دعوت از هنرمندان عکاس عضو انجمن را برای شرکت در نمایشگاه ’۱۰ روز با عکاسان ایران’ منتشر کرده است.

فراهنگ**۹۲۶۶ ** ۱۵۶۹

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۳۰۳۸۵۴


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.