برپایی همایش نقش بی‌بدیل مقام معظم رهبری در آزادسازی سوسنگرد/ تشکیل کارگروه‌های تخصصی پژوهش هنر جنگ بومی در دافوس

۲۰فروردین۱۳،

معاون پژوهشی دافوس ارتش گفت: دافوس ارتش پژوهشی عمده را در زمینه دفاع مقدس با عناوین “هنر جنگ بومی و دایرهالمعارف دفاع مقدس” در سال جاری دنبال می‌کند و کارگروه‌های تخصصی آن با حضور اساتید و پژوهشگران برجسته این عرصه تشکیل شده است.

امیر سرتیپ دوم “بهرام رضایی” در گفتگو با خبرنگار دفاعی – امنیتیممتازنیوز، با بیان این که جنگ امروز در ابعاد و مؤلفه‌های مختلف تحول یافته است، اظهار داشت: ماهیت “جنگ امروزی” و نوع رویکرد جنگ در همه جا با همه چیز و همه کس تعریف شده و دیگر زمان این قبل است که بگوییم جنگ صرفاً نظامی و سخت‌افزاری است یا سرباز به شخصی اطلاق می‌شود که در میدان نبرد به مقابله و صف‌آرایی در برابر دشمن می‌پردازد.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران امروز توانمندی لازم برای مبارزه با جنگ‌های نوین را به دست آورده و همان‌گونه که امام راحل (ره) در اواخر دوران جنگ تحمیلی هوشمندانه بحث دفاع همه‌جانبه را مطرح کردند، عموم سازمان‌ها، وزارتخانه‌ها و آحاد مردم امروز در ابعاد مختلفی چون اقتصاد، بازار، پیشرفت‌های علمی و … با ذکاوت و پیروی از دستورات ولایت فقیه در برابر دشمنان نظام ایستادگی می‌کنند.

معاون پژوهشی دافوس ارتش تصریح کرد: دافوس ارتش در این راستا با دعوت از پیشکسوتان و نخبگان عرصه‌های مختلف، پژوهش‌های خود را انجام داده و تلاش دارد گام‌های مثبتی در این زمینه بردارد.

رضایی همچنین از برپایی همایش ملی نقش بی‌بدیل مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در دفاع مقدس و آزادسازی سوسنگرد در نیمه دوم سال جاری خبر داد و اظهار داشت: در این همایش از دفتر مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و بالاترین مقام لشکری کشور و بزرگان دفاع مقدس دعوت به عمل آمده و ان‌شاءالله با همکاری پژوهشگاه علوم و معارف بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برگزار خواهد شد.

وی در پایان یادآور شد: دافوس ارتش پژوهشی عمده را در زمینه دفاع مقدس با عناوین “هنر جنگ بومی و دایرهالمعارف دفاع مقدس” در سال جاری دنبال می‌کند و کارگروه‌های تخصصی آن با حضور اساتید و پژوهشگران برجسته این عرصه تشکیل شده است.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.