برپایی کارگاه های بهداشت باروری در سوانح در ۵ استان کشور

۲۱اردیبهشت،

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر کشور از برگزاری کارگاه های بهداشت باروری در سوانح در پنج استان کشور با همکاری صندوق جمعیت سازمان ملل متحد خبر داد.

محمد جعفریان در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: این کارگاه ها در راستای تفاهم نامه همکاری سازمان جوانان با دفتر نمایندگی صندوق جمعیت سازمان ملل متحد برگزار خواهد شد.

وی در ادامه افزود: این طرح در استان های خراسان شمالی، یزد، همدان، اردبیل و تهران به همراه ۱۵ نفر از کارشناسان رسمی سازمان از ۹ کشور به تهران فراخوان می شوند تا آموزش های لازم را بگذرانند.

جعفریان همچنین دربارهٔ نحوه ی برگزاری این کلاس ها توضیح داد: این کارشناسان از استان های فارس، ایلام، خراسان شمالی، چهارمحال و بختیاری ، تهران، خوزستان، همدان، مرکزی و مازندران می باشند که پس از طی دوره های آموزشی لازم به پنج استان یاد شده به منظور برگزاری کارگاه های بهداشت باروری در سوانح اعزام می شوند.

وی با بیان این که این کارگاه ها تا پایان سال ۹۲ برگزار می گردد عنوان کرد: در هر کارگاه، ۳۵ نفر از آموزش های لازم بهره مند می شوند.

در خاتمه اظهار داشت: به استثنای استان های خراسان شمالی و همدان که در دو کارگاه برگزار می گردد در سایر استان ها یک کارگاه بهداشت باروری در سوانح برگزار خواهد شد./ز


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.