برکت سپهر iبه بازار آمد

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از خبر گزاری ایسنا در تاریخ ۴شنبه ۱۰م آبان ۹۱،

بانک صادرات ایران با هدف خلق فرصت سرمایه گذاری مشتریان و در جهتی جلب رضایت هموطنان خدمت تازه « برکت سپهر» که طی آن مشتریان می توانند از بیشترین سود بانکی برخوردار گردند را عملیاتی نمود.

به گزارش تفسیری خبرنگار بانک ایسنا این بانک iبه منظور خلق فرصت سرمایه گذاری مشتریان و افزایش رضایتمندی آنها از خدمات بانک، خدمت تازه«طرح برکت سپهر» را عملیاتی نموده که طی آن سپرده گذاران می‌توانند از بالاترین نرخ سود بانکی iبهره مند و در یک دوره ۵ ساله سرمایه خود را ۲٫۷۲ برابر نمایند.

بر اساس دستور العمل این بانک، این طرح ۵ ساله و با سود ۱۷۲ درصد با هدف ایجاد زمینه سرمایه گذاری برای اشخاص حقیقی و حقوقی غیر دولتی در نظر گرفته شده است. این سپرده ها با حداقل یک میلیون ریال در کلیه شعب این بانک قابل گشایش بوده و بعد از ۵ سال نیز قابل تمدید می باشند . این طرح iبه عنوان خدمت تازه از سوی این بانک امکانی را فراهم نموده است تا ضمن افزایش چشمگیر سپرده مشتریان iبه افزایش قدرت تسهیلات دهی و در نهایت iبهبود سطح تولید و اشتغال در جامعه نیز کمک کند.

شایان ذکر است این بانک در جهتی افزایش رضایت­مندی مشتریان طی سال جاری خدمات مالی متنوعی نظیر: ارسال پیام کوتاه پیش از برگشت چک، کارت مجازی برای اشخاص حقوقی، گنجینه سپهر ، سپهر کارت خانواده، سامانه واریز جمعی وجوه iبه صورت اینترنتی و… را iبه بازار عرضه نموده که مورد استقبال مشتریان قرار گرفته اند.

گفتنی است بانک صادرات ایران با در اختیار داشتن ۳ هزار شعبه، افتتاح بیش از ۴۷ میلیون حساب بانکی online برای هموطنان و ارایه خدمات متنوع بانکی و مالی iبه بیش از ۲۸درصد از دارندگان کارتهای بانکی عضوشتاب نقش بسزایی در توسعه و ارتقاء خدمات بانکی دارد .

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.