برگزاری اردوهای دانشجویی تا پایان شهریور

اردیبهشت ۱۴۰۳

معاونت فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی عنوان کرد:

معاونت فرهنگی دانشگاه آزاد برگزاری اردوهای دانشجویی برای دانشجویان جدید الورود را از جمله برنامه های فرهنگی در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید دانست.

دکتر مومن بالله، معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران در خصوص برنامه های فرهنگی این دانشگاه گفت: اولین گام برنامه های فرهنگی دانشگاه آزاد برگزاری اردوهای دانشجویی برای دانشجویان جدید است که به واحدها ابلاغ شده تا در یک برنامه یکروزه اجرا شود.

وی افزود: در سال تحصیلی جدید در نظر داریم تا حضور جدی تری در خوابگاه ها داشته باشیم البته با توجه به امور شورای فرهنگی واحدهای دانشگاهی که در اسفند ماه سال قبل توسط ریاست دانشگاه ابلاغ شده است انتظار داریم این شورا هر چه فعال تر و پرحجم تر نسبت به مسائل فرهنگی دانشگاه توجه نشان دهد و نسبت به امور دانشجویان جدید الورود و همچنین دانشجویان قدیمی برنامه مناسبی را داشته باشد.

مومن باالله همچنین گفت: ما انتظار داریم ضوابط و شئونات دانشگاه در سال جدید توسط دانشجویان پسر و دختر رعایت شود و نیاز به تدوین برنامه و یا بخشنامه خاصی نداشته باشیم.

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد با بیان این مطالب افزود: زمان آغاز اردوهای دانشجویی در اختیار واحدها گذاشته شده و اگر ما دستور یا بخشنامه ای صادر کنیم ممکن است واحدها نتوانند خود را با این بخشنامه هماهنگ کنند ولی انتظار داریم این اردوها تا نیمه اول مهرماه انجام شده باشد./ ح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.