برگزاری اکسپو هنرهای قرآنی در نگارخانه ترمه

اکسپو هنرهای قرآنی از ابتدای شهریور در نگارخانه ترمه برگزار می‌شود.

محمدرضا کمره‌ای،رئیس نهمین جشنواره بین‌المللی” بسم‌الله” در گفتگو با خبرنگار بخش تجسمی باشگاه خبرنگاران گفت:‌نمایشگاه نهمین جشنواره بین‌المللی بسم‌الله از ۱۳ مرداد ماه در برج میلاد ،فرهنگسرای نیاوران برگزار خواهد شد.
وی اظهارداشت:در این نمایشگاه داخلی و خارجی به نمایش گذاشته خواهد شد.
وی در ادامه تصریح کرد:امسال برای اولین بار پس از نمایش آثار نهمین جشنواره بین‌المللی بسم‌الله در برج میلاد،فرهنگسرای نیاوران این آثار در نگارخانه ترمه نیز به نمایش گذاشته می‌شود.
وی در ادامه خاطرنشان کرد:‌آثار نهمین جشنواره بین‌المللی بسم‌الله از ابتدای شهریور در این نگارخانه به نمایش گذاشته می‌شود.
وی در ادامه تصریح کردکنمایشگاه آثار بسم‌الله تا پایان ماه مبارک رمضان در این نگارخانه ادامه دارد.
وی همچنین درباره چاپ کتاب بسم‌الله گفت:امسال کتاب نهمین جشنواره بسم‌الله نیز با آثار برگزیده این جشنواره به چاپ خواهد رسید.
وی درادامه گفت:‌این کتاب نیز همچون دوره‌های گذشته قرار است به چندین دانشگاه کشورهای اسلامی فرستاده شود.
کمره‌ای گفت:نهمین جشنواره بین‌المللی بسم‌الله از سیزدهم تا نوزدهم در فرهنگسرای نیاوران برگزار و از ۲۰ مرداد در برج میلاد و از ابتدای شهریور در نگارخانه ترمه به نمایش گذاشته می‌شود.
رئیس نهمین جشنواره بین‌المللی بسم‌الله گفت:آثار رسیده از سوی هنرمندان تجسمی کشورمان به این جشنواره بین‌المللی امسال دارای ویژگی‌های خاص در پرداختن به واژه بسم‌الله است در حقیقت هنرمندان نگاه عمیق‌تری به این واژه مقدس داشته‌اند.
وی در ادامه خاطرنشان کرد:در بین آثار رسیده از سوی هنرمندان داخلی و خارجی می‌توان به صراحت اعلام کرد که آثار هنرمندان ایرانی به نوعی متفاوت‌تر است؛چراکه هنرمندان کشورمان توجه بیشتری در پرداختن به موضوعات مذهبی دارند./ه


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.