برگزاری بزرگداشت روز فردوسی در ورزشگاه آزادی رنگ و بوی انتخاباتی دارد

۲۳اردیبهشت،

“محمدحسن آصفری” نماینده مردم اراک و کمیجان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، برگزاری  مراسم بزرگداشت روز فردوسی در استادیوم آزادی را حرکت انتخاباتی دولت در آستانه انتخابات ریاست جمهوری یازدهم خواند و گفت: بهتر است دولت به جای برگزاری اینگونه همایش‌ها، کنگره‌ها و جلساتی که هیچ خروجی برای مردم و کشور ندارد و هیچ مشکلی از مشکلات معیشتی و بیکاری را حل نمی‌کند، وقت خود را صرف حل مشکلات اقتصادی کشور کند.

وی در ادامه افزود: برگزاری این همایش‌ها جز اینکه وقت مدیران دستگاه‌های اجرایی را بیهوده می‌گیرد، خروجی دیگری ندارد و ما نیز امیدواریم دولت به جای برگزاری این همایش همه برنامه‌ها، هزینه‌ها و وقت خود را برای حل مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم خرج کند و به دنبال راهکاری برای حل مشکل معیشتی مردم و گرانی‌های افسار‌گسیخته باشد.

عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون امنیت ملی، با تاکید بر اینکه اگر ما دنبال خلق “حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی” هستیم، شرط لازم آن بالابردن سطح رضایتمندی مردم است، اظهار داشت: هر روز زلزله‌هایی در مناظق مختلف کشور اتفاق می‌افتد که دولت می‌تواند همایش های بین‌المللی در خصوص آسیب‌شناسی مسائل زلزله و مسائل گرانی‌ها برگزار کند و در ماه‌های پایانی عمر خود یادگاری به یادماندنی برای مردم به جابگذارد و با خاطره خوش دولت را به دولت بعدی تحویل دهد.

آصفری با بیان اینکه برگزاری این همایش‌ها در آستانه انتخابات ریاست جمهوری، رنگ و بویی انتخاباتی دارد، تصریح کرد: این اقدام، اقدامی غیرقانونی و خلاف مشی خدمت به مردم و خیانت به ملت و قانون اساسی است .

گفتنی است؛ با همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان میراث فرهنگی مراسم بزرگداشت حکیم فرزانه ابولقاسم فردوسی ۲۵ اردیبهشت‌ماه در مجموعه فرهنگی و ورزشی آزادی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.