برگزاری تعزیه‌خوانی با تمسک به آیین‌های فرهنگی و بومی در واحد علوم و تحقیقات

۲۹ آبان ،

برگزاری مراسم تعزیه خوانی با تمسک به آیین‌های فرهنگی و بومی ویژه ایام محرم و سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) از حاشیه‌های نمایشگاه «خاک سرخ» است که از روز قبل در دانشگاه علوم و تحقیقات افتتاح و تا اول آذر ادامه دارد.

به گزارش تفسیری حوزه دانشگاهممتازنیوز، نمایشگاه «خاک سرخ» ویژه ایام محرم و سوگواری حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) که به همت جمعی از دانشجویان بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات راه اندازی شده، روز قبل با حضور جمعی از خانواده‌های شهدا، مجتبی اکبری، مدیر کل تشکل‌های اسلامی و سیاسی دانشگاه آزاداسلامی و محمد حسین پرُکره، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات افتتاح شد.

برهمین اساس این نمایشگاه تا اول آذر ماه سال جاری در نمایشگاه نور واحد علوم تحقیقات به فعالیت خود ادامه داده و دانشجویان علاقه‌مند می‌توانند هر روز از ساعت ۱۰ صبح از این نمایشگاه بازدید کنند.

همچنین در حاشیه بازدید از نمایشگاه «خاک سرخ» زیارت از مقبره شهدای گمنام و بازدید از دفاتر بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات نیز صورت می‌گیرد.

برگزاری مراسم تعزیه خوانی با تمسک به آیین‌های فرهنگی و بومی ویژه ایام محرم و سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) از دیگر برنامه‌های بسیج دانشجویی این ایام است است.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.