برگزاری جلسه فنی عمومی دیدار ایران و صربستان

۲۹خردادماه،

 به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، در این نشست مسئولان مسابقات، داوران، ناظر فدراسیون بین‌المللی والیبال، سرپرست و سرمربیان دو تیم ایران و صربستان به یکدیگر معرفی شدند و قوانین و مقرارت حاکم بر مسابقات به اطلاع همه رسید.

فیلیپ وریک و یوری موکری داوران بین‌المللی والیبال از کشورهای فرانسه و اسلواکی دیدارهای تیم ملی والیبال کشورمان در برابر صربستان را قضاوت می‌کنند.

سان جیان هو از کشور چین نیز به عنوان ناظر فدراسیون بین‌المللی والیبال (FIVB) نظارت بر دیدار دو تیم صربستان و ایران در لیگ جهانی را بر عهده دارد.

همچنین در این جلسه غفار درخشنده مدیر اجرایی این مسابقات ضمن خوشامدگویی به حاضران ابراز امیدواری کرد که این مسابقات مانند سایر میزبانی‌های ایران به خوبی برگزار شود.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران برای اولین بار در لیگ جهانی حضور دارد و برای اولین بار نیز میزبان این رقابت‌هاست، گفت: ایران در مرحله مقدماتی لیگ جهانی والیبال میزبان دو تیم صربستان و آلمان خواهد بود و امیدوارم شاهد مسابقات دیدنی از این تیم‌ها در برابر تیم ملی والیبال ایران باشیم.

تیم ملی والیبال ایران در روزهای ۳۱ خرداد و دوم تیر ماه در چارچوب بازی‌های هفته چهارم لیگ جهانی میزبان صربستان در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی تهران خواهد بود.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.