برگزاری مسابقات موتور کراس قهرمانی کشور؛ فردا در سرزمین ایرانیان

خبرگزاری آریا-مسابقات موتور کراس قهرمانی کشور فردا در سرزمین ایرانیان برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار آریا ، دور دیگر مسابقات موتور کراس قهرمانی کشور ،فردا جمعه ۲۳ تیرماه در پیست موتور کراس سرزمین ایرانیان برگزار می شود.

بر اساس این گزارش این دوره از مسابقات که با حضور علاقمندان به این ورزش برگزار می گردد از ساعت ۱۰ صبح روز جمعه برگزار خواهد شد.

شایان ذکر است؛ علاقمندان به این رشته ورزشی در طول سال در پیست موتور کراس سرزمین ایرانیان به تمرین می پردازند که تمرینات تیم ها و علاقمندان به موتور کراس در پیست موتور کراس سرزمین ایرانیان، هیجان بی نظیری را برای تماشاچیان این مسابقات ایجاد کرده است.

علیرضا صباغ عضو هیئت مدیره مجموعه فرهنگی  ورزشی سرزمین ایرانیان در معرفی این پیست به خبرنگار آریا گفت: پیست موتورکراس فقط بخشی از پروژه سرزمین ایرانیان است و این مجموعه ۱۴۰۰ هکتاری در ۳۵ کیلومتری جنوب غرب تهران در اتوبان تهران – ساوه واقع شده است و با راه اندازی مجموعه موتورکراس ایرانیان آخرین فن‌آوری ورزشی در این رشته و تمامی امکانات موتور با آخرین استانداردهای جهانی ارائه می شود.

وی گفت: این پروژه یک بستر تفریحی و ورزشی برای جوانان کشور است که پیست موتورکراس  بخشی از یک پیست خاکی در حدود ۲۲ هکتار است که ساخت آن در حدود ۵ میلیارد تومان هرینه در بر داشته است.

وی با بیان اینکه یکی از اهداف بزرگ ساخت این مجموعه کسب بالاترین سطح و استانداردها در عرصه ورزش کشور بوده افزود:ما امیدوار هستیم بتوانیم برای پیشرفت ورزش موتورکراس شاهد برگزاری مسابقات در سطح آسیایی و جهانی را در سرزمین ایرانیان باشیم و با توجه به اینکه حرف‌های زیادی در آسیا برای گفتن داریم بتوانیم افتخارات زیادی را برای کشورمان به ارمغان بیاوریم.

گفتنی است مسابقات موتور کراس قهرمانی کشور فردا جمعه ساعت ۱۰ صبح در محل پیست موتور کراس سرزمین ایرانیان واقع در اتوبان تهران ساوه ، کیلومتر ۳۸ بعد از شهر جدید پرند ، پیست موتور کراس ” آی لند ” برگزار خواهد شد.


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.