برگزاری مصاحبه داوطلبان ورود به دانشگاه فرهنگیان در شهر ری

رئیس پردیس شهید چمران دانشگاه فرهنگیان در نشست توجیهی مصاحبه گران این پردیس خبرداد:
برگزاری مصاحبه داوطلبان ورود به پردیس شهید چمران دانشگاه فرهنگیان در شهر ری

رئیس پردیس شهید چمران دانشگاه فرهنگیان از برگزاری مصاحبه داوطلبان علاقه مند ورود به این پردیس در مرکز استعداد های درخشان شهید بهشتی شهر ری در روزهای هفتم تا چهاردهم شهریورماه خبرداد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش ، پورسینا در نشست توجیهی بیش از ۴۰ نفر از مصاحبه گران این پردیس اظهار کرد: دانشگاه فرهنگیان یکی از طرح های تحولی است که در سایه تلاش های دکتر حاجی بابایی به تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی رسیده است تا با پرورش معلمانی متعهد و مسئولیت پذیر ، دانش آموزانی در تراز جمهوری اسلامی ایران تربیت شوند .

وی تصریح کرد: مسئولیت مصاحبه و پذیرش داوطلبان ورود به پردیس های دانشگاه فرهنگیان به تناسب اعلام  نیاز و ظرفیت به ادارات کل آموزش و پرورش استان ها واگذار شده است  که در تهران نیز مسئولیت مستقیم به عهده مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران خواهد بود .

رئیس پردیس شهید چمران دانشگاه فرهنگیان اضافه کرد: با توجه به اینکه روزهای پنجم تا یازدهم شهریورماه به دلیل تقارن با برگزاری کنفرانس سران کشور های غیر متعهد، شهر تهران تعطیل خواهد بود ، برنامه مصاحبه داوطلبان ورود به پردیس شهید چمران دانشگاه فرهنگیان  با هماهنگی های انجام گرفته در مرکز استعداد های درخشان شهید بهشتی شهر ری انجام خواهد شد .

وی خاطرنشان کرد: مصاحبه ها طبق برنامه تنظیم شده از روز سه شنبه هفتم الی ۱۴ شهریورماه از ساعت ۸ صبح در مرکز یاد شده  برگزار می گردد و افراد غایب نیز به منزله انصرافی تلقی خواهند شد .


MIGNA

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.