برگزاری همایش تخصصی بررسی ابعاد شبکه‌های اجتماعی به تعویق افتاد

فروردین ۱۴۰۳

دبیر اجرایی همایش تخصصی بررسی ابعاد شبکه‌های اجتماعی گفت: به دلیل پاسخگویی به درخواست‌های متعدد علاقه‌مندان به ارائه مقالات و شرکت در همایش برگزاری همایش بررسی ابعاد شبکه‌های اجتماعی از روز چهارشنبه ۱۲ تیر ماه به هفدهم مهر ماه سال جاری موکول شد.

مهندس عباس ناصری در گفتگو با خبرنگار علمی ممتاز نیوز، با بیان اینکه همایش تخصصی بررسی ابعاد مختلف شبکه‌های اجتماعی توسط پژوهشکده فناوری اطلاعات و ارتباطات جهاد دانشگاهی برگزار می‌شود، افزود: آسیب‌شناسی ظرفیت سنجی و ارائه راهبردهای بهره گیری از این نوع شبکه‌های نوین در جهت پیشرفت برنامه‌های اجتماعی و اقتصادی کشور و افزایش توان ملی و کاهش آسیب پذیری در مقابل شبکه‌های اجتماعی است.

دبیر اجرایی همایش بررسی ابعاد شبکه‌های اجتماعی در ادامه به محورهای این همایش اشاره و بیان کرد: شبکه‌های اجتماعی و هویت اسلامی ایرانی، شبکه‌های اجتماعی و روابط نسلی در ایران از جمله محورهای این رویداد علمی است.

مهندس ناصری در پایان اظهار داشت: علاقه‌مندان به ارسال مقاله می‌توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی همایش به آدرس www.cyberconf.ir حداکثر تا ۱۵ شهریور ماه سال ۹۲ مقالات خود را پیرامون محورهای همایش به دبیرخانه ارسال کنند./ح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.