برگزاری پنجمین نشست هیئت‌های دانشجویی سراسر کشور در مشهد مقدس

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ ۴شنبه ۱۰م آبان ۹۱،

به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها صورت می‌گیرد

پنجمین نشست هیئت‌های دانشجویی سراسر کشور از ۱۷ تا ۱۹ آبان‌ماه، iبه همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها برگزار می‌شود.

به گزارش تفسیری حوزه دانشگاهممتازنیوز، پنجمین نشست هیئت‌های دانشجویی سراسر کشور از ۱۷ تا ۱۹ آبان‌ماه، iبه همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در مسجد کرامت مشهد مقدس برگزار می‌شود.
آئین افتتاحیه این نشست با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید مجید قریشی، آغاز می‌شود و در این روز دانشجویان شرکت‌کننده در چهار کارگاه با سخنرانی و حضور حجج الاسلام داود رنجبران، وافی، سیدعلی طاهری و شهاب شرکت می‌کنند.

بنابر این گزارش تفسیری، این کارگاه‌ها با عناوین «کتاب‌شناسی عاشورا»، «آئین هیئت‌داری»، «جایگاه و اهمیت عزاداری» و «امام شناسی» برای دانشجویان برگزار می‌شود‌.

کمیسیون‌هایی با عناوین «مدیریت استراتژیک و توسعه‌ و تببین اندیشه‌های امام و رهبری»، «نقش هیئت‌ها در شرایط فرهنگی ــ سیاسی موجود در جامعه»، «اهمیت و نحوه استفاده از ابزار و فضای رسانه‌ای در هیئت‌ها» و «ویژگی‌های یک مداح» نیز طی روز ۱۸ آبان‌ماه، توسط مهدی بلوکات، اسماعیل عجم، مهدی مبینی‌پور، عباس شیراوژن و حجج اسلام علی رحمانی و علیرضا حیدرزاده برای دانشجویان برگزار می‌شود.

یادآور می‌شود، مراسم اختتامیه این نشست ۱۹ آبان‌ماه، با سخنرانی حجج الاسلام محمد محمدیان، علیرضا مستشاری و علیرضا پناهیان اجرا می‌شود.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.