برگزاری یازدهمین کنفرانس ماده چگال

۲۵ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

یازدهمین کنفرانس دو سالانه ماده چگال ۷ و ۸ iبهمن ماه سال جاری در دانشگاه صنعتی شاهرود برگزار می گردد.

دکتر حمید هراتی زاده، مدیر مرکز پارک علم و فن آوری سمنان و دبیر همایش ماده چگال در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران گفت:اولین دوره از برگزاری کنفرانس دو سالانه ماده چگال است که با همکاری پارک علم و فن آوری و دانشگاه برگزار می گردد و با هدف ارتباط بیشتر دانشگاه و صنعت این همکاری و برگزاری کنفرانس صورت گرفته است.

 وی در ادامه افزود:  کنفرانس امسال با همکاری پارک علم و فن آوری سمنان و دانشگاه صنعتی شاهرود در این دانشگاه برگزار می گردد که حدود ۶۰۰ مقاله برای شرکت در این کنفرانس ارسال شده است که داوران مشغول بررسی می باشند و نتیجه نهایی آن تا اواسط دی ماه مشخص می گردد.
 
دبیر اجرایی این کنفرانس عنوان کرد:  این کنفرانس ۷ و ۸ iبهمن ماه با حضور طیف وسیعی از دانشگاهیان رشته فیزیک و مالکان صنایع با محورهای بخش مختلف فیزیک ماده چگال نرم، لایه های نازک مواد مغناطیسی، فیزیک مواد، فیزیک نانو ساختارها و نانو فیزیک برگزار می گردد و تاکید ویژه ای بر کاربردی شدن تحقیقات دانشگاهی است.
 
هراتی زاده در پایان خاطر نشان کرد:  درحاشیه این همایش توافق نامه ای بین پارک علم و فن آوری سمنان و انجمن فیزیک ایران برای انتشار یافتن اولین مجله علمی پژوهشی با موضوعیت کاربردها منعقد می گردد./ح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.