برگزاری اجلاس عدم تعهد باعث ارتقای پرستیژ بین‌المللی ایران می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، اجلاس شانزدهم سران جنبش عدم تعهد در شهریورماه از تاریخ پنجم تا دهم شهریوردر سه سطح کارشناسان ارشد، وزرای خارجه و سران کشورهای جنبش در حال برگزاری است.
برگزاری این اجلاس در تهران نشان از جایگاه ایران در مناسبات و معادلات جهانی و بین المللی دارد و می‌تواند فرصتی برای افزایش مناسبات تجاری و اقتصادی ایران با کشورهای عضو این جنبش از یک سو و رایزنی‌ها و گفتگوهای سیاسی از سوی دیگر به شمار رود.
پروفسور نوام چامسکی زبانشناس معاصر و استاد بازنشسته دانشگاه ام.آی.تی آمریکا در خصوص تأثیر برگزاری اجلاس جنبش عدم تعهد در ایران بر پرستیژ و جایگاه بین المللی این کشور به خبرنگار مهر گفت: بی شک برگزاری این اجلاس در ایران به جایگاه و پرستیژ بین المللی این کشور کمک می کند.
استاد بازنشسته دانشگاه MIT تأکید کرد: برگزاری این اجلاس منزلت و پرستیژ بین المللی ایران را افزایش خواهد داد. از هم اکنون هم می توان این موضوع را دریافت.
بنیانگذار زبان شناسی مدرن تصریح کرد: اگر نگاهی به روزنامه‌های دنیا در این روزها بیندازید در خواهید یافت که برگزاری این اجلاس چه تأثیری در ارتقای جایگاه بین المللی ایران داشته و باعث ارتقای پرستیژ ایران شده است.
 


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.