برگزاری اجلاس عدم تعهد در ایران، سیلی محکمی بر چهره استکبار است

یک کارشناس سیاست خارجی گفت: برگزاری اجلاس جنبش عدم تعهد و حضور نمایندگان و سران بیش از ۱۲۰ کشور در جمهوری اسلامی ایران، سیلی محکمی بر چهره استکبار و رژیم غاصب صهیونیستی است.

حسن هانی‌زاده در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجیممتازنیوز، با اشاره به برگزاری اجلاس جنبش عدم تعهد به میزبانی کشورمان گفت: برگزاری اجلاس جنبش عدم تعهد و حضور نمایندگان و سران بیش از ۱۲۰ کشور در جمهوری اسلامی ایران، سیلی محکمی بر چهره استکبار خواهد بود.

وی در ادامه افزود: در شرایطی که استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا تمام توان و تلاش خود را بکار گرفته تا جمهوری اسلامی ایران را در منطقه منزوی سازد و با قطعنامه‌های تحریم، ملت بزرگ ایران را در تنگنا و محاصره قرار دهد، برگزاری این اجلاس از اهمیت خاصی برخوردار است.

هانی‌زاده تصریح کرد: این اجلاس ثابت کننده پوشالی بودن تهدیدات نظام سلطه در بیشتر کشورهای دنیا و بیانگر گرایش واقعی ملل جهان به مواضع مستقل جمهوری اسلامی ایران در مسائل مهم بین‌المللی است.

این کارشناس سیاست خارجی در پایان خاطر نشان کرد: برگزاری شانزدهمین اجلاس جنبش غیر متعهدها در تهران با وجود همه کارشکنی‌های جبهه استکبار، یک پیروزی تمام عیار سیاسی برای جمهوری اسلامی ایران بوده و یقیناً گستردگی حضور مقامات جهان در این اجلاس گامی بزرگ برای کاهش فشارهای بین المللی و شکستن سد تحریم اقتصادی جهانی علیه ایران است.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.