برگزاری المپیاد جانبازان در شهریور امسال/ تداوم جشنواره های ورزشی تا پایان تابستان

فروردین ۱۴۰۳

رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران از برگزاری مسابقات المپیاد جانبازان در شهریور ماه خبر داد و گفت: این مسابقات به مناسبت هفته دفاع مقدس در پایتخت برگزار می گردد.

سید محمد حاج آقایی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به برگزاری المپیاد محلات شهر تهران بعد از ماه مبارک رمضان اظهار کرد: این المپیاد در سطح ۳۷۴ محله شهر تهران تا آذر ماه امسال برگزار می گردد.
وی با بیان اینکه المپیاد محلات شهر تهران در ۱۱ رشته ورزشی بزگزار می گردد از برگزاری لیگ محلات تا پایان اسفند ماه خبر داد و گفت: لیگ محلات از اردیبهشت ماه امسال آغاز و تا پایان اسفند ماه ادامه می یابد.
رئیس سازمان ورزش تصریح کرد: هدف از برگزاری لیگ محلات آن است تا شهروندان بتوانند در طول سال در محله شان به انجام فعالیت های ورزشی بپردازد.
آقامیر با بیان اینکه رویکرد و محوریت برگزاری لیگ محلات شهر تهران، ورزش تفریح و تندرستی هر جا و برای هر اردوی گرفته شده است تصریح کرد: پایه ورزش قهرمانی و حرفه ای ورزش همگانی است و تمام اشخاصی که در زمینه ورزش به مراحل قهرمانی رسیده اند از محلات رشد کرده اند و به نوعی ورزش همگانی سبب تقویت انگیزه اشخاص برای ادامه فعالیت تا رسیدن به ورزش قهرمانی می گردد.

وی با اشاره به برگزاری لیگ محلات در ۲۰ رشته ورزشی در سطح ۳۷۴ محله شهر تهران تصریح کرد: البته رشته های ورزشی در لیگ محلات به انجام می رسند که قابلیت اجرای آنها در محلات فراهم آید.
رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران در بخش دیگری از سخنانش از برگزاری مسابقات المپیاد جانبازان در شهریور ماه امسال خبر داد و گفت: این مسابقات در هفته دفاع مقدس با ۱۰ رشته ورزشی در سطح مناطق ۲۲ گانه پایتخت برگزار می گردد.
آقامیر همچنین از برگزاری جشنواره ای ورزشی در بحث تفریحات تابستانی تا پایان تابستان امسال خبر داد و گفت:این جشنواره از بخش های متنوع ورزشی همچون کوهپیمایی و راهپیمایی های خانوادگی تشکیل شده است./


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.