برگزاری الکترونیکی امتحانات پایان ترم دانشگاه پیام نور رشت برای اولین بار

۱۷م دیماه ،

رییس دانشگاه پیام‌نور مرکز رشت گفت: برای اولین بار در کشور امتحانات پایان ترم دانشگاه پیام‌نور مرکز رشت به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.

دکتر محمد بنی‌مهد کیوانی در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه گیلان، از برگزاری اولین دوره امتحانات پایان ترم به صورت الکترونیکی در دانشگاه پیام‌نور مرکز رشت خبر داد و گفت: در راستای الکترونیکی شدن امتحانات پایان ترم دانشگاه پیام‌نور، این روش در نیمسال اول به صورت پایلوت در دانشگاه پیام‌نور مرکز رشت اجرا می‌شود.

وی با بیان این‌که در هر نوبت تعداد ۴۰ نفر به صورت الکترونیکی امتحان می‌دهند، ادامه داد: در این روش سوالات به صورت آنلاین دریافت و پس از پاسخگویی، دانشجو می‌تواند نمره آزمون را بلافاصله دریافت کند.

دکتر بنی‌مهد، صرفه‌جویی در مصرف کاغذ، تکثیر سوالات، نیروی انسانی و کاهش استرس و فشار روانی برای دانشجویان را از مزایای این طرح عنوان کرد.

رییس دانشگاه پیام‌نور مرکز رشت همچنین با بیان این‌که این دانشگاه برای اولین بار در کشور به‌ عنوان برگزارکننده آزمون الکترونیکی انتخاب شده است، خاطر نشان کرد: از برنامه‌های آینده این مرکز اختصاص رایانه بیشتر برای برگزاری آزمون الکترونیکی است.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.