برگزاری اولین جشنواره فیلم و عکس مد و لباس اواخر بهمن‌ماه

۲۸م آذر ،

اولین جشنواره فیلم و عکس مد و لباس اواخر بهمن سال جاری توسط بنیاد ملی مد و لباس معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار هنرآنلاین، اولین جشنواره فیلم و عکس مد و لباس به منظور ارتقای فرهنگ پوشش مناسب با موازین اسلامی و صیانت از آن برگزار می گردد.

این جشنواره در موضوعاتی همچون نقش مایه ها و صنایع دستی حوزه مد و لباس و نقش آن در لباس زن ایرانی، مد و لباس ایرانی اسلامی و نقش آن در تقویت هویت جوان ایرانی، لباس ایران در سیر تاریخی آن، لباس اقوام ایرانی از نظر زیباشناسی، مولفه های تاثیرگذاری بر مسیر تحول لباس ایرانی، زیباشناسی در اسلام و مقایسه آن با مدگرایی غربی، نقش هنر در ارتقاء جایگاه پوشش زن ایرانی، دوخت های سنتی ایرانی و جایگاه آن در لباس زن ایرانی و مد و لباس از منظر معارف دینی و سیره معصومین علیهم السلام ،وضعیت کنونی لباس در جامعه و بررسی وضعیت لباس در محیط های آموزشی برگزار خواهد شد.

حمید مولوی در بخش فیلمنامه، محسن فاضلی در بخش عکاسی و فرید قبادی در بخش فیلم مستند این جشنواره فعالیت دارند. هیات داوران جشنواره نیز در مرحله انتخاب است.

طبق اعلام دبیرخانه این جشنواره، فیلم های برگزیده جشنواره طی یک روز در اواخر بهمن اکران عمومی می شوند. در بخش عکس نیز در دومین جشنواره بین المللی مد و لباس فجر غرفه ای برای نمایش آثار برگزیده در نظر گرفته شده است.
فراخوان این جشنواره اعلام شده که بزودی بر روی پایگاه اینترنتی خبرگزاری منتشر خواهد شد.


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. نرگس غلامی:

    خیلی خوشحال میشم در این جشنواره شرکت کنم…

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.