برگزاری تریبون آزاد “انتخابات و حماسه سیاسی” در دانشگاه‌ شهید چمران

۰۶خردادماه،

27-34.jpg

مسئول شورای هماهنگی فعالیت‌های فرهنگی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی خوزستان از برگزاری نشست ویژه اساتید به صورت تریبون آزاد و با موضوع “انتخابات و حماسه سیاسی” امروز (دوشنبه ۶ خردادماه) در آمفی تئاتر شهید مطهری دانشکده علوم دانشگاه شهید چمران خبر داد.

دکتر سیدعلی مرعشی در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه خوزستان، با بیان اینکه این نشست به درخواست استانداری خوزستان با دعوت از اساتید دانشگاه‌های استان برگزار می‌شود، اظهارداشت: هدف از برگزاری این نشست افزایش سطح آگاهی اساتید در حوزه مسائل انتخابات، بهره‌گیری از نظرات آن‌ها و جلب مشارکت اساتید در پرشور کردن فضای انتخابات در دانشگاه است.

وی با بیان اینکه در این نشست نخبگان و اساتید دانشگاه با تبادل نظر شیوه‌های ایجاد شور انتخاباتی را بررسی می‌کنند، تصریح کرد: این جلسه به صورت تریبون آزاد و پرسش و پاسخ با سخنرانی استاندار خوزستان برگزار می‌شود.

مسئول شورای هماهنگی فعالیت‌های فرهنگی دانشگاه‌های خوزستان، افزود: چنین نشستی پیرامون انتخابات ۹۲ برای اولین بار برگزار می‌شود و استمرار آن به استقبال و درخواست اساتید بستگی دارد. این نشست بدون جهت‌گیری روی کاندیدایی خاص و تنها با هدف اصل انتخابات برگزار می‌شود.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.