برگزاری جشنواره سلامت محله در غرب پایتخت

۲۷م آذر ،

مدیر سلامت شهرداری منطقه ۲۱ از برگزاری جشنواره”سلامت محله” در سطح این منطقه خبر داد.

زهرا انصاری در گفتگو با خبرنگار اجتماعیممتازنیوز، گفت: این جشنواره با هدف افزایش حساسیت شهروندان نسبت به مقوله سلامت، افزایش مشارکت پذیری شهروندان در قالب کانون های محلی، معرفی فعالیت های کانون های اجتماعی در حوزه سلامت، استفاده از توان و ظرفیت های بالقوه شهروندان،تقویت روحیه جمعی و ایجاد همبستگی اجتماعی، تقویت روحیه نشاط، شادابی و امید،تقویت روحیه خودباوری و اعتماد به نفس،تفاهم بین مردم و تشویق آنها به فعالیت های اجتماعی برگزار می گردد.
وی افزود: شهروندان می توانند آثار هنری خود را رد قالب کانون های ده گانه خانه های سلامت اعم از کانون مادر و کودک،معلولان،سالمندان،جوانان،دیابت،پزشکان و… تحت عنوان شعر،داستان، نقاشی، کاریکاتور، مقاله آثار حجمی،فیلم،تئاتر،روزنامه دیواری،کلیپ و سرود ارائه کنند.
به گفته انصاری آثار ارائه شده باید پیرامون موضوع سلامت و پیشگیری از دخانیات،سلامت و پیشگیری از چاقی،سلامت و پیشگیری از دیابت،سلامت و اهدا خون،سلامت و مساجد،سلامت و پزشکان،سلامت و جوانان،سلامت و مادر و کودک،سلامت و سالمندان و سلامت و معلولان باشد.
مدیر سلامت منطقه ۲۱ ادامه داد: شرکت کنندگان تا پایان دی ماه فرصت دارند تا آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره واقع در ساختمان شماره دو شهرداری و یا به مسئولان خانه سلامت تحویل دهند./ف


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.