برگزاری سمینار خلاقیت و کارآفرینی مبتنی برHigh-Tech

گردآوری توسط گروه فناوری اطلاعات ممتاز نیوز

سایت خبری ممتاز: چهارمین سمینار بین المللی خلاقیت و کار آفرینی مبتنی بر High-Tech، دی ماه سال جاری برگزار می شود.

به گزارش ستاد برگزاری، مهدی تیموری دبیر کل سمینار با این خبر افزود: در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر دستیابی به جایگاه شایسته علمی کشور در جهان و با توجه به سیاست های کلی نظام در امور علمی و فناوری، جمعی از دانشگاه ها و مراکز علمی و صنعتی با همکاری کانون مشق مدیریت در نظر دارد “چهارمین سمینار بین الملی خلاقیت و کار آفرینی مبتنی بر High-Tech “را همراه با بخش های ویژه “دومین جشنواره تجلیل از مدیران برتر” و ” سومین گردهمائی دانش آموختگان، دانش پذیران، اساتید همراه با خبرگان و فعالین صنعت و تجارت” را برگزار نماید.

به گفته وی اشتراک گذاشتن جدیدترین یافته های علمی و تحقیقاتی کاربردی؛ مبادرت به بسترسازی خلاقیت و ساختن مسیر نوآوری جهت رسیدن به مقطع تجاری سازی و کارآفرینی در بستر High-Tech از طریق توسعه پایدار، ارتقاء علمی و حرفه ای مسئولین، مدیران علمی و فعالان اقتصادی از مهم ترین اهداف این سمینار یک روزه می باشد.

مدیر گروه آموزش عالی آزاد MBA دانشگاه صنعتی امیرکبیر ادامه داد: در راستای تحقق این مهم می بایست به نقش علم در رشد و توسعه مراکز اقتصادی و جایگاه این بنگاه ها پرداخت و با مطالعه مسیر توسعه یافتگی و صنعتی شدن در کشورهای توسعه یافته جایگاه علومی همچون مدیریت را شناخت تا بتوان کسب و کارهای نو آفرید و بستری جهت ایده پردازی، مسیری جهت تحلیل نوآوری ایده ها و فرآیندی جهت رسیدن به توجیه تجاری سازی ساخت.

تیموری خاطر نشان کرد: در این مسیر Business Administration به عنوان نو ظهورترین شاخه مدیریت که مبتنی بر پاسخ به نیازهای بنگاه های صنعتی و تجاری در رشد سطح بهره وری از طریق کاربرد تئوری های مدیریت به شکلی کارآمد، پا به عرصه وجود گذاشته، نقش بسیار مهمی دارد. وی گفت: این سمینار گامی ارزشمند در راستای دستیابی به توسعه پایدار، رشد و شکوفایی صنایع ، تولید ملی و بهبود وضعیت اقتصادی جامعه است.

دبیر کل سمینار اظهار امیدواری کرد: درتلاش هستیم تا با پژوهش، آموزش، مشاوره، تشکیل گردهمایی ها و بسترسازی حضور متقابل فعالین صنعتی و تجاری از یکسو و دانش پذیران، دانش آموختگان و اساتید دانشگاه از سوی دیگر در محیط های اقتصادی و علمی سهمی در اعتلای نظام مدیریتی کشور داشته باشیم.

– .

آخرین اخبار
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.