برگزاری سمینار یادگیری مبتنی بر تیم در دانشگاه علوم‌پزشکی تهران در شهریور

۲۳خردادماه،

سمینار یک روزه یادگیری مبتنی بر تیم (Team Based Learning) روز چهارشنبه ۲۰ شهریور ماه در مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه علوم‌پزشکی تهران برگزار می‌شود.

به گزارش سرویس دانشگاهی (ایسنا) منطقه دانشگاه علوم پزشکی تهران، سمینار یک روزه یادگیری مبتنی بر تیم با محوریت موضوع یادگیری مبتنی بر تیم و عناوین مرتبط توسط مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه علوم پزشکی تهران، ۲۰ شهریور ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

مفاهیم و تعاریف پایه یادگیری مبتنی بر تیم، تفاوت‌های یادگیری مبتنی بر تیم با سایر روش‌های نوین آموزشی، نقاط قوت و ضعف یادگیری مبتنی بر تیم، پیش نیازهای اجرای یادگیری مبتنی بر تیم در شرایط کشور ما و در نهایت تجربیات اجرای یادگیری مبتنی بر تیم در کشور از جمله موضوع اصلی محور این سمینار یک روزه است.

بنابر این گزارش، در این سمینار مبانی نظری و تجربیات مربوط به یادگیری مبتنی بر تیم که در دانشگاه‌های کشور به مرحله اجرا در آمده است مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد و راهکارهای پیشنهادی برای بهبود وضعیت بادگیری مبتنی بر تیم ارایه می‌شود.

لازم به ذکر است؛ از کلیه صاحب نظران و اندیشمندان حوزه آموزش پزشکی و نیز دانشجویان این رشته دعوت می‌شود تا با شرکت در این سمینار فرصت مناسبی برای تبادل نظر و یادگیری مشترک فراهم کنند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.