برگزاری کارگاه آموزشی تخصصی سامانه مکانیزه یکپارچه نظام پژوهش و فناوری صنعت نفت

سمینار و کارگاه آموزشی تخصصی سامانه مکانیزه یکپارچه نظام پژوهش و فناوری صنعت نفت ( CPMIS) با حضور مدیران ارشد پژوهش و فناوری وزارت نفت و با همکاری معاونت پژوهش و فناوری و دانشگاه صنعتی شریف برگزار می شود.

محمد ابراهیم شفیعی مدیرکل امور فناوری معاونت پژوهش و فناوری وزارت نفت در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، با بیان این مطلب گفت: مکانیزه کردن فرآیندهای مربوط به تعریف و تصویب طرح‌ها و پروژه‌های پژوهش و فناوری صنعت نفت (جاری و آتی) در چارچوب تعاریف، مفاهیم و الزامات مندرج در نظام‌نامه پژوهش و فناوری و هدایت و همچنین کنترل و نظارت هوشمند بر فرآیند اجرایی همه طرح‌ها و پروژه‌ها از مرحله نیاز‌سنجی، انجام پژوهش در مرزهای دانش، ارتقاء و توسعه فناوری بر پایه دانش فنی، طراحی و ساخت مبتنی بر مهندسی پایه تا مرحله تجاری‌سازی و تولید انبوه محصول، از اهداف عملیاتی سازی سامانه یادشده در سطح صنعت نفت است.

وی با تاکید براین که  وزارت نفت مکلف است گزارش های مربوط به پروژه های پژوهش و فناوری را به صورت دوره ای، به شورای عطف و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ارائه دهد افزود: با توجه به هماهنگی های وزارت نفت و شوراهای عطف و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری قرار شده تا از این پس گزارش های مربوط به پروژه های پژوهش و فناوری صنعت نفت به صورت سیستمی از طریق سامانه  ( CPMIS) به سامانه های دو شورای یادشده ارجاع داده شود.
 
مدیرکل امور فناوری وزارت نفت گفت: شرکت کنندگان معرفی شده از سوی ارکان پژوهش و فناوری، گواهی نامه آموزشی دریافت خواهند کرد.
 
 لازم به ذکر است: کارگروه و سمینار یادشده، با حضور مقدم، معاون پژوهش و فناوری وزارت نفت، مدیران پژوهش و فناوری چهار شرکت اصلی، روسای ارکان پژوهش و فناوری و کارشناسان مرتبط،  فردا (سه شنبه، ۱۸ مهر) برگزار می شود.


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.