برگزاری مراسم تشییع پیکر شهید «سپهبد سلیمانی» در امنیت کامل

رئیس پلیس پایتخت اعلام کرد که مراسم تشییع پیکر شهید سپهبد سلیمانی تا کنون در امنیت کامل و با حضور چند میلیونی مردم برگزار شده است.

سردار حسین رحیمی در حاشیه حضور در مراسم تشییع شهید سپهبد قاسم سلیمانی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: ماموران پلیس از روز گذشته برای برگزاری مراسم تشییع پیکر مطهر شهید سپهبد قاسم سلیمانی و یارانشان در آماده باش کامل بوده و صبح امروز نیز با آماده باش ۱۰۰ درصدی در مسیرهای اعلامی نسبت به تامین نظم و امنیت شرکت کنندگان در این مراسم اقدام کردند که خوشبختانه تا کنون کوچکترین مسئله امنیتی در این مراسم نبوده و این مراسم با شکوه در امنیت کامل در حال برگزاری است.

وی با اشاره به گزارش‌های دریافتی از حضور مردم اظهار کرد: آنچه که ما به چشم دیدیم و با چشم قابل رویت بود حضور چند میلیونی و بیشمار مردم در تشییع پیکر این سردار اسلام بود. علاوه بر آن گزارش‌های دریافتی از رصدهای هوایی، دوربینی نیز نشان می‌دهد که میلیون‌ها نفر از مردم امروز با حضور در معابر پایتخت سردار سلیمانی را بدرقه کردند.

سردار رحیمی در مورد اقدامات ماموران پلیس نیز گفت: ماموران پلیس از سه راه تهرانپارس تا ابتدای بزرگراه ستاری یعنی در طول مسیر تشییع حضور دارند. علاوه بر آن در مسیرها و معابر دانشگاه تهران نیز حضور داشته و نسبت به هدایت جمعیت و تامین امنیت اقدام کرد.

به گفته رحیمی آماده باش ماموران پلیس در حوزه انتظامی و ترافیکی تا پایان مراسم ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.