برگزاری مسابقات قرآن، تذکر به اشخاصی است که فکر بداخلاقی در صحنه انتخابات می باشند

۳۱فروردین۱۳،

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین گفت: بسیجی باید عارف و بصیر باشد تا بتواند به مسئولیت خود عمل کند.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا تویسرکانی در حاشیه برگزاری مسابقات قرآن بسیج در اردبیل با بیان اینکه “این عرفان و بصیرت بدون ارتباط و انس با قرآن و تعالیم آن محقق نمی‌شود”، اظهار کرد: هدف ما از برگزاری مسابقات قرآن بسیج در مراحل و سطوح مختلف انس و بهره‌مندی بسیار بسیار بسیجیان است.

وی برنامه‌ریزی را اصل موفقیت در هر کاری عنوان کرد و افزود: یکی از برنامه‌ریزی‌های انجام شده در سازمان بسیج، اجرای طرح نهضت قرآن‌آموزی در راستای تربیت میلیونها حافظ و قاری قرآن در بسیج است.

تویسرکانی در ادامه، استان اردبیل را دارالارشاد و دارالمومنین و مهد پرورش چهره‌های برجسته قرآنی و استانی مقدس عنوان کرد و گفت: قرآن کریم کتابی مقدس است و به جهت این اشتراک، استان اردبیل به عنوان میزبان بیست و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن بسیج از سوی سپاه و بسیج انتخاب شد.

وی ادامه داد: به سبب اینکه می‌خواهیم این نهضت کشوری صورت بگیرد، استانها را انتخاب می‌کنیم که در این دوره از مسابقات قرعه به نام اردبیل رقم خورد و جوش و خروش خاصی نیز در این استان شاهد هستیم.

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین در پایان با اشاره به انتخابات آینده گفت: در این روزها که جامعه ما به سبب نزدیک شدن به انتخابات نیازمند رعایت اخلاق است، برگزاری این دوره از مسابقات می‌تواند تذکری محکم به اشخاصی که فکر بداخلاقی در صحنه انتخابات را در سر می پرورانند باشد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.