برگزاری مسابقات لیگ برتر کشتی آزاد در هاله ای از ابهام

با تمدید مهلت ثبت نام تیم ها برای حضور در مسابقات لیگ برتر کشتی آزاد در سال جاری برگزاری این مسابقات در هاله ای از ابهام قرارگرفت.

به گزارش خبرنگار ورزشیممتازنیوز، هموراه مسابقات لیگ کشتی در ایران با بی نظمی های زیادی روبرو بوده و همیشه این مسابقات با اما و اگر برگزار می شود.

مسابقات لیگ برتر کشتی آزاد در سال ۹۱ طبق برنامه کمیته لیگ قرار بود ۱۵ شهریور آغاز شود اما بنا به دلایلی نا معلوم شروع آن به ۲۱ مهرماه موکول شد .

در حالی که  به گفته عباس نمازیان سرپرست کمیته لیگ همه شرایط برای قرعه کشی تیم ها آماده شده بود اما تعداد تیم های ثبت نام کننده به حد نصاب نرسید وبه یک باره مهلت ثبت نام تا تاریخ ۱۰ آذرماه سال جاری تمدید شد.

هرچند توجیه مسئولان کمیته لیگ این است که در این فاصله ممکن تیم های بیشتری برای حضور در مسابقات لیگ برتر کشتی آزاد ابراز تمایل کنند اما تجربه در کشتی کشورمان نشان داده این به تعویق افتادن ها در نهایت به عدم برگزاری ختم خواهد شد چرا که کمیته لیگ فدراسیون کشتی هموراه تاکید زیادی داشت تا مسابقات لیگ برتر کشتی آزاد  در زمان کوتاهی بعد از المپیک ۲۰۱۲ برگزار شود تا با برنامه های تیم ملی تداخلی  نداشته باشد .

در نهایت باید منتظر ماند و دید که آیا مسابقات لیگ برتر امسال برگزار خواهد شد یا خیر؟…


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.