برگزاری مسابقه‌های قهرمانی قهرمانان کیک بوکسینگ ایران

۳۱اردیبهشت،

رییس سبک کیک بوکسینگ پی‌ وان (پرشین وان) از برگزاری اولن دوره مسابقه‌های قهرمان قهرمانان کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، محمد قربانی اظهار کرد: اولین دوره این رقابت‌ها در ۵ وزن به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر از فردا (پنجشنبه) دوم خرداد در فرهنگسرای بهمن با حضور ۴۰ فایتر سرشناس کشور که همه آن‌ها رنکینگ دارد برگزار خواهد شد.

وی افزود: برای اینکه این دوره از رقابت‌ها به صورت حرفه‌ای‌تر برگزار شود قرار است مرحله مقدماتی مبارزات در دو زمان دو دقیقه‌ای برگزار شود و دیدارهای فینال در سه زمان ۲ دقیقه‌ای برگزار خواهد شد تا قوانین جهانی رعایت شود.

قربانی با اشاره به اینکه سازمان پی وان پیش از این زیر نظر کی‌ وان فعالیت می‌کرد و برای اینکه هنر رزمی ایران به جهانیان شناخته شود، این سازمان جهانی تازه تاسیس شد، گفت: رزمی‌کاران ایران توان بسیاری دارند و ما به عنوان یک مجموعه بزرگ زیر نظر فدراسیون ورزش‌های رزمی فعالیت خود را آغاز کرده‌ایم.

ایمان غیاثوند نایب رییس سازمان پی وان نیز در مورد فعالیت‌های بانوان این سازمان گفت: با توجه به فعالیت‌های بانوان در فدراسیون ورزش‌های رزمی تلاش داریم تا در این بخش هم فعالیت بانوان را گسترش دهیم، به همین منظور با موافقت مسئولان وزارت ورزش حتما به زودی فعالیت‌های بانوان در سازمان پی وان را آغاز خواهیم کرد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.