برگزاری میزگرد دانشجویی با موضوع” رسالت دانشجو، الزامات ارتباط با دولت” در ۱۶ آذر

فروردین ۱۴۰۳

رضایی‌پور در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه امیرکبیر گفت: میزگردی با عنوان “رسالت دانشجو، الزامات ارتباط با دولت” شنبه ۱۶ آذرماه در سالن آمفی تئاتر با حضور فارغ‌التحصیلان این دانشگاه برگزار خواهد شد.

“جواد رضایی‌پور” در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، ضمن تشریح برنامه‌های بسیج دانشجویی دانشگاه امیرکبیر در هفته دانشجو اظهار داشت: دانشجویان همواره در خلق حماسه‌های مهم نقش بسزایی ایفا کرده‌اند.

وی با بیان اینکه برگزاری مناظرات و کرسی‌های آزاد اندیشی از عوامل مهم در روشنگری دانشجویان بوده است، افزود: به مناسبت هفته دانشجو میزگرد دانشجویی با عنوان “جنبش دانشجویی” سه‌شنبه ۱۲ آذرماه رأس ساعت ۱۲:۳۰ برگزار می‌شود.

مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه امیرکبیر تصریح کرد: میزگرد دیگری با عنوان “رسالت دانشجو، الزامات ارتباط با دولت” شنبه ۱۶ آذرماه در سالن آمفی تئاتر با حضور فارغ‌التحصیلان این دانشگاه برگزار خواهد شد.

رضایی‌پور از برپایی نمایشگاه تابلو تصویر با موضوع “جنبش دانشجویی” به مناسبت هفته دانشجو در دانشگاه امیرکبیر خبرداد و خاطرنشان کرد: این نمایشگاه که به فعالیت دانشجویان در تحولات کشور از سال ۱۳۳۲ تا ۱۳۹۰ پرداخته است، از ۱۰ آذر آغاز به کار کرده و تا ۲۰ آذر دایر خواهد بود.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.