برگزاری هفتمین کنگره ملی مهندسی عمران در دانشگاه سیستان‌و بلوچستان

برگزاری هفتمین کنگره ملی مهندسی عمران در دانشگاه سیستان‌و بلوچستان

دبیر برگزاری این کنگره گفت: هفتمین کنگره ملی مهندسی عمران طی سه روز ۱۷ تا ۱۹ اردیبهشت ۹۲ به میزبانی دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود.

به گزارش پورتال دانشگاهی کشور و به نقل از خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی دانشگاه سیستان و بلوچستان، غلامرضا عزیزیان اظهار داشت: این همایش یکی از پرسابقه‌ترین همایش‌های تخصصی مهندسی کشور بوده و از دستاوردهای مهم این دانشگاه خواهد بود.

وی با بیان اینکه تاکنون ۹ کنگره بین‌المللی و ۶ کنگره ملی توسط دست اندرکاران برگزاری این کنگره در سطح کشور برگزار شده است، اظهار امیدواری کرد: با حمایت‌های مالی، معنوی و تخصصی دستگاه‌های اجرایی استان و وزارت خانه‌های ذینفع بتوانیم آنطور که شایسته استان پهناور و مستعد سیستان و بلوچستان و دانشگاه بزرگ و پیشتاز آن می باشد این کنگره با موفقیت و در سطح عالی برگزار شود.

عزیزیان خاطرنشان کرد: برگزاری این کنگره آن هم در زمینه مهندسی عمران می‌تواند بستر مناسبی را برای تبادل اطلاعات و طرح مسائل و مشکلات عمرانی مبتلا به منطقه به منظور یافتن راهکارهای فنی و علمی مناسب از طریق نشست‌های تخصصی با حضور متخصصان، اندیشمندان و صاحب نظران عمرانی کشور، از نزدیک فراهم نماید و زمینه ساز ارتباط تنگاتنگ دانشگاه و صنعت شود.

 

 

هفتمین

 

کنگره ملی مهندسی عمران

 

دانشگاه سیستان‌و بلوچستان


پورتال اخبار دانشگاهی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.