برگزاری همایش کشوری ایمنی سلامت در ارومیه

برگزاری همایش کشوری ایمنی سلامت در ارومیه

پورتال دانشگاهی به نقل از خبرگزاری موج – رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی آذربایجان غربی از برگزاری همایش کشوری ایمنی در سلامت به میزبانی ارومیه در آبان ماه سالجاری خبر داد.

کوروش ساکی در نشست خبری با بیان اینکه این همایش آبان ماه سالجاری برگزار می شود افزود: این همایش با محوریت ایمنی بیمار به همت دانشگاه علوم پزشکی ارومیه از سوم تا پنجم آبان ماه امسال برگزار می شود.
وی ادامه داد: مدیریت و فرهنگ ایمنی بیمار، عفونت های ناشی از مراقبت و درمان، خطاهای دارویی، ترانسفوزیون ایمنی خون و فراورده های آن، بیهوشی و جراحی ایمن، نقش عوامل انسانی در ایمنی بیمار، مشارکت بیمار و خانواده در ایمنی بیمار، استاندارد سازی و ایمنی بیمار، فن آوری و ایمنی بیمار از مهم ترین محورهای برگزاری این همایش به شمار می روند.
ساکی با اشاره به آغاز زمان ارسال مقالات به این همایش کشوری اظهار داشت: علاقه مندان می توانند تا پانزدهم شهریور ماه سال جاری مقالات خود را به دبیرخانه همایش واقع در ارومیه، کیلومتر ۱۱ جاده سرو، دانشگاه علوم پزشکی ارومیه، دانشکده پرستاری و مامایی ارسال کنند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان اظهار امیدواری کرد با حضور پرشور محققان و پژوهشگران و همچنین اساتید این رشته ها، نتایج قابل توجهی از این همایش به دست آید.

همایش ایمنی سلامت

 

ارومیه

 

همایش


پورتال اخبار دانشگاهی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.