برگزاری همایش ملی جمعیت، ۲۲ و ۲۳ اسفند

۱۹م اسفند ،

همایش ملی جمعیت ۲۲ و ۲۳ اسفند ماه سال جاری در محل تالار بزرگ وزارت کشور برگزار می‌شود.

 
 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  ، مدیرکل دفتر آمار و اطلاعات جمعیتی سازمان ثبت احوال کشور گفت: در پی تأکیدات مقام معظم رهبری (مدّ ظلّه العالی) در خصوص مسائل جمعیتی کشور و با هدف ایجاد وفاق ملی در اجرای دقیق و اثربخش سیاست‌های تازه جمعیتی و تبیین راهبردها و اقدامات اجرایی آن، همایش ملی «جمعیت، تعالی و راهبردها» برگزار می‌شود.
 
علی اکبرمحزون افزود: این همایش با حضور اندیشمندان، صاحبنظران و مسئولین توسط سازمان ثبت احوال کشور و با مشارکت دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی، دانشگاه تهران و سایر ارگان‌ها و مجامع تخصصی در تاریخ ۲۲ و ۲۳ اسفندماه سال جاری در محل تالار بزرگ وزارت کشور برگزار می‌گردد.
 
وی «مروری بر فرصت‌ها و چالش‌های جمعیتی ایران و آینده‌نگری آن»، «جابجایی‌ها و توزیع فضایی جمعیت»، «کیفیت و سلامت جمعیت»، «جمعیت، خانواده و الگوی سبک زندگی» و «راهبردهای و سیاست‌های جمعیتی» را از محورهای اصلی برگزاری همایش ملی جمعیت عنوان کرد.
 
بنا به نقل از مدیرکل دفتر و آمار و اطلاعات جمعیتی سازمان ثبت احوال کشور در پایان این همایش، میزگردی با موضوع «چشم انداز جمعیت ایران، ظرفیت‌ها و مطلوبیت‌ها» نیز برگزار خواهد شد.
 
شایان ذکر است در صورت تمایل جهت کسب اطلاعات بیشتر، علاقه مندان می توانند به آدرس اینترنتی ذیل مراجعه نمایند./ل


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.