برگزاری کارگاه آموزشی بیمه‌های اتکایی

۱۸فروردین۱۳،

بینا- مدیرعامل بیمه اتکایی امین با اشاره به برگزاری کارگاه آموزشی تکنیک‌های بیمه‌های اتکایی در روزهای ۲۹ و ۳۰ فروردین گفت: کارشناسان و مدیران اتکایی شرکت‌های بیمه و دانشجویان رشته مدیریت بیمه مخاطبان این دوره آموزشی می باشند.
به گزارش بینا،سید مصطفی کیایی در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: پس از برگزاری موفقیت‌آمیز اولین کارگاه آموزشی مدیریت ریسک و در راستای سلسله کارگاه‌های آموزشی ارائه شده توسط شرکت بیمه اتکایی امین و با توجه به اهمیت فعالیت‌های اتکایی در بازار بیمه داخلی، کارگاه آموزشی «تکنیک‌های بیمه اتکایی با رویکرد عملی به قراردادهای اتکایی» برای استفاده کارشناسان داخلی برنامه‌ریزی شده است.
مدیرعامل شرکت بیمه اتکایی امین افزود: این کارگاه آموزشی توسط  پیتر اسپیتری (Peter Spiteri) دارای مدرک کارشناسی ارشد در بیمه و مدیریت ریسک (MIRM)، مدرک عالی از مؤسسه آموزشی مدیریت ریسک (AIRM) و بالاترین مدرک آموزشی مؤسسه بیمه‌ای چارتر لندن (FCII) برگزار خواهد شد.
وی افزود: مدرس کارگاه با بیش از ۳۰ سال تجربه و سابقه همکاری با بیمه‌گران اتکایی مطرح نظیر سندیکای لویدز (Lloyds)، مونیخ‌ری (Munich Re)، سوئیس‌ری (Swiss Re) و بسیاری از شرکت‌های بین‌المللی دیگر و همچنین تدریس دانشگاهی بیش از ۲۳ سال است در سراسر دنیا به امر آموزش مشغول است و یکی از مدرسان برگزیده مؤسسه چارتر لندن به شمار می‌رود.
کیایی در مورد نحوه برگزاری این برنامه گفت: این کارگاه آموزشی دو روزه به همت شرکت بیمه اتکایی امین و مؤسسه (GII) در روزهای ۲۹ و ۳۰ فروردین ماه در جزیره کیش برگزار خواهد شد.
وی گفت: رئوس مطالب این کارگاه آموزشی حول محور کاربرد انواع قراردادهای اتکایی و طراحی و تصمیم‌گیری شرکت‌های بیمه‌ای جهت اخذ پوشش‌های اتکایی خواهد بود.
مدیرعامل بیمه اتکایی امین تصریح کرد: روز اول (۲۹ فروردین) مطالب پیرامون انواع قراردادهای نسبی و کاربردهای آن، نحوه ترکیب قراردادهای متنوع نسبی برای کل پرتفوی و رشته‌های مختلف بیمه‌ای و در نهایت کاربرد اهم مفاد استاندارد (wording) قراردادهای نسبی اتکایی خواهد بود و در روز دوم (۳۰ فروردین)  قراردادهای غیرنسبی مازاد خسارت، مازاد خسارات فاجعه‌آمیز، همچنین نحوه نرخ‌دهی از روش‌های متداول و نحوه بازیابی خسارت‌های وارده بررسی خواهد شد.
کیایی با بیان اینکه شرکت کنندگان در این دوره آموزشی مدرک رسمی دریافت خواهند کرد،‌ ادامه داد: کارشناسان و مدیران اتکایی شرکت‌های بیمه و دانشجویان رشته مدیریت بیمه مخاطبان این دوره آموزشی می باشند و می‌توانند برای ثبت‌ نام در این دوره اقدام کنند.
به گفته وی این کارگاه آموزشی در روزهای اول و دوم اردیبهشت عیناً با همین عناوین و با حضور همین مدرس در بحرین برگزار خواهد شد و طبق فراخوان مؤسسه (GII) هزینه ثبت نام آن برای هر فرد ۲۵۰ دینار بحرین اعلام شده است.

RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.