برگزیدگان بخش بین‌الملل جشنواره تولیدات رسانه‌ای عفاف وحجاب

برگزیدگان بخش بین‌الملل جشنواره تولیدات رسانه‌ای عفاف وحجاب

جام جم آنلاین: برگزیدگان بخش بین‌الملل دومین جشنواره بین‌المللی تولیدات رسانه‌ای عفاف و حجاب با حضور سید محمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و حجت الاسلام موسوی مقدم قائم مقام صداو سیما معرفی و مورد تجلیل قرار گرفتند.

 در این مراسم از ۱۲ نفر از برترین‌های بخش بین‌الملل دومین جشنواره بین المللی تولیدات رسانه‌ای عفاف و حجاب تجلیل شد و این بخش از جشنواره به کار خود پایان یافت.

این جشنواره در پنج محور فیلم، عکس، گزارش‌های رسانه ای، رسانه‌های دیجیتال و شعر و داستان با شعار «خانه امن، جامعه امن» برگزار شده است و در بخش بین‌الملل آن ۹۰ اثر از داخل و خارج کشور به دبیرخانه جشنواره رسید.

در بخش برنامه‌های گفتگومحور، «مهدی سالکی» با برنامه «لینک» برتر شناخته شد و در بخش نمایشنامه رادیویی «حوا حبیبی» از رادیو عربی آفریقایی صدای جمهوری اسلامی ایران با برنامه «الصدیقه الکبری» به عنوان برتر دست یافت.

همچنین «مهدی کاظمی» با برنامه «گزارش فریاد» و «علی رمضانی» با برنامه «جوانان هلندی» در بخش گزارش ها، «ابراهیم جاهد» با برنامه «غنچه‌های گل سرخ» در بخش کلیپ و «حمیدرضا معدنچی» با برنامه «هذا الرجل غیرتی» در بخش فیلم بلند برتر شناخته شدند.

همچنین «نرگس مبلغی» در بخش اجرا برتر شناخته شد و «نادر شهپر» نیز با برنامه «لینک» و دفتر امور زنان و خانواده معاونت سیاسی سازمان صدا وسیما با دو مستند «فمینیسم» و «حریر عفاف» به ترتیب رتبه‌های نخست تا سوم بخش مستند را از آن خود کردند.

«ساره قصیر» از لبنان نیز با برنامه «ملاچ» در بخش فیلم کوتاه به عنوان نخست دست یافت.

در آیین اختتامیه بخش بین‌الملل دومین جشنواره تولیدات رسانه‌ای عفاف و حجاب همچنین شماری از مسوولان و چهره‌های فرهنگی و جمعی از میهمانان خارجی از هشت کشور جهان حضور داشتند. (ایرنا)


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.