بزرگترین کتابخانه جنوب تهران رایانه‌ای شد

جام جم آنلاین: طرح تابستانی ارائه خدمات در بزرگترین کتابخانه جنوب پایتخت، کتابخانه ۱۳ آبان، برای تمامی شهروندان و علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی در حالی برگزار می شود که این کتابخانه رایانه‌ای شده است.

 به گزارش روز یکشنبه جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای ولاء، در این طرح تابستانی، کتابخانه ۱۳ آبان تسهیلات ویژه ثبت نام، جستجوی رایانه‌ای منابع و امکان بهره مندی از ویژه برنامه های فرهنگی و ادبی کتابخانه را برای اعضای ثابت و سایر علاقه مندان فراهم کرده است.

علاقه مندان برای ثبت نام و استفاده از کتاب های حوزه های گوناگون دین، فلسفه، روانشناسی، علوم اجتماعی، زبان، علوم محض، هنر، تاریخ، جغرافیا، علوم کاربردی و سایر حوزه ها می توانند به این کتابخانه مراجعه کنند.

کتابخانه ۱۳ آبان با پنج سال فعالیت و با ۳۰ هزار نسخه کتاب مرجع، هزاران عضو ثابت و دهها هزار مراجعه کننده به عنوان پرمخاطب ترین کتابخانه جنوب پایتخت شناخته شده است.

این کتابخانه دارای بخش های مخزن، دو سالن مطالعه بانوان و آقایان به صورت مجزا به ظرفیت ۱۵۰نفر، مرجع، کودکان، سایت رایانه ای، مرکز آموزش، تالار اجتماعات ۱۲۰ نفره و تمامی منابع به روز است و اعضا برای دستیابی به کتابهای مورد نیاز به سیستم جستجوی اینترنتی دسترسی دارند.

بخش کمک آموزشی این مرکز نیز شامل سه هزار جلد کتاب، مشاوره های انفرادی و گروهی درسی و برگزاری دوره های تقویتی و کنکور است.

این مجتمع کتابخانه ای همه روزه به جز روزهای جمعه از ساعت هشت تا ۲۰ میزبان تمام مشتاقان مطالعه بوده و شماره های ۵۵۵۲۵۵۷۷ و ۵۵۵۲۵۵۸۸ برای کسب اطلاعات بیشتر پاسخگوی علاقه مندان است.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.