بزرگترین نگرانی اسرائیل موشک های حزب الله است

” دنی یاتوم” رئیس سابق سرویس اطلاعاتی رژیم صهیونیستی موساد گفت: در صورت حمله احتمالی به ایران اصلی ترین مشکل ما باران موشک های حزب الله لبنان و حماس خواهد بود که قادر هستند تمامی نقاط سرزمین های اشغالی را مورد هدف قرار دهند.

رئیس سابق موساد ضمن اعتراف به ناتوانی رژیم صهیونیستی به دفاع از خود در برابر حملات موشکی حزب الله، بخش هایی از لبنان را تهدید به نابودی کرد.

به گزارش مهر به نقل از روزنامه صهیونیستی ” جورزالم پست” ، ” دنی یاتوم” رئیس سابق سرویس اطلاعاتی رژیم صهیونیستی موساد گفت: در صورت حمله احتمالی به ایران اصلی ترین مشکل ما باران موشک های حزب الله لبنان و حماس خواهد بود که قادر هستند تمامی نقاط سرزمین های اشغالی را مورد هدف قرار دهند.

وی با تائید ضمنی ناتوانی این رژیم در برابر موشک های حزب الله و حماس تهدید کرد: در صورتی که بخواهیم موشکباران حزب الله را متوقف کنیم باید بخش هایی از لبنان را نابود کنیم.

وی با اذعان به توان موشکی ایران که به نوشته جورزالم پست برای رژیم صهیونیستی فاجعه بار است گفت: مهمتر از توان موشکی ایران ده ها هزار موشک حزب الله و حماس است که در انبارهایی در لبنان و غزه قرار دارند.

یاتوم در ادامه گفت: درسی که ما از جنگ ۳۳ روزه لبنان در نبرد با حزب الله یاد گرفتیم این است که برای خاموش کردن موشک های حزب الله باید سریعا هم مناطق شمال و هم جنوب را هدف قرار دهیم و برای این منظور باید بخش هایی از لبنان و غزه را نابود کنیم.


عصر ایران

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. Vivek:

    Posts like this make the internet such a tersraue trove

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.