بزرگ‌تر بودن زن جوان از شوهرش زندگی مشترک را تا مرز جدایی برد

بزرگ‌تر بودن زن جوان از شوهرش زندگی مشترک را تا مرز جدایی برد

یک زن جوان در دادگاه گفت: خانواده‌ شوهرم از ابتدا به دلیل اینکه من از پسرشان چهار سال بزرگ‌تر بودم با ازدواجمان مخالف بودند و همین مخالفت باعث شد آنها شوهرم را تحت تاثیر حرف‌های نامربوط خود قرار دهند

 یک زن جوان در دادگاه گفت: خانواده‌ شوهرم از ابتدا به دلیل اینکه من از پسرشان چهار سال بزرگ‌تر بودم با ازدواجمان مخالف بودند و همین مخالفت باعث شد آنها شوهرم را تحت تاثیر حرف‌های نامربوط خود قرار دهند.

به گزارش ایسنا، همسر این زن که به همراه وی برای ارائه دادخواست طلاق توافقی در دادگاه خانواده حضور یافته بودند، به رییس شعبه گفت: هفت سال قبل با مخالفت خانواده‌ام با همسرم ازدواج کردم و دلیل مخالفت‌های آنها، بیشتر بودن سن همسرم از من بود؛ هرچند هفت سال قبل مخالفت آنها را درک نمی‌کردم.

وی ادامه داد: همسرم چهار سال از من بزرگ‌تر است و همین اختلاف سنی از همان ابتدا باعث به وجود آمدن اختلاف در زندگی‌مان شد اما من به دلیل علاقه‌ای که به همسرم داشتم همیشه با کوتاه آمدن در دعواها سعی می‌کردم زندگی‌مان را حفظ کنم.

این مرد گفت: از اوایل زندگی‌مان همسرم به من علاقه‌ای نداشت و به گفته‌ خودش با پول‌های من ازدواج کرده بود اما این مساله برای من باورکردنی نبود و من واقعا به او علاقه‌مند بودم.

وی خاطرنشان کرد: سال قبل برای تولد همسرم یک اتومبیل به او هدیه دادم اما او در عوض تا یک هفته با من صحبت نمی‌کرد زیرا هدیه‌اش را دوست نداشت و به زعم خود، من با این هدیه‌ آبروی او را پیش دوستانش برده بودم.

مرد جوان افزود: خانواده‌ همسرم از لحاظ مالی در سطح متوسطی قرار دارند اما همسرم حتی در دوران مجردی‌اش زیاده‌خواه بوده و به دلیل همین مساله همیشه با خانواده‌اش درگیر بوده است.

در ادامه‌ جلسه‌ دادگاه، همسر این مرد اظهار کرد: متاسفانه تمامی صحبت‌هایی که همسرم بیان کرد در اصل صحبت‌های خانواده‌اش است و او به دلیل تحت تاثیر بودن خانواده‌اش زندگی‌مان را نابود کرده است.

وی ادامه داد: من به همسرم علاقه‌مند بودم اما او و خانواده‌اش همیشه فکر می‌کردند من به پول‌های او علاقه دارم نه خودش؛ در حالی که خودش این را به خوبی می‌داند اما متاسفانه خانواده‌اش چون از ابتدا با ازدواج ما مخالف بودند این فکر را به همسرم القا کردند.

وی افزود: شوهرم مرد مهربانی است اما بسیار تاثیرپذیر است. بارها از او خواستم که حرف حقیقت را قبول کند اما او همیشه در کنار خانواده‌اش و مقابل من می‌ایستد.

این ن گفت: دیگر نمی‌توانم با تهمت‌های شوهرم و خانواده‌اش به زندگی با او ادامه دهم و برای اینکه به خانواده‌اش ثابت کنم من با پول پسرشان ازدواج نکرده‌ام مهریه ۷۰۰ سکه‌ای خود را هم می‌بخشم.

به گزارش ایسنا، رییس دادگاه بعد از شنیدن اظهارات طرفین، حکمی مبنی بر طلاق صادر نکرد و از زوج جوان خواست طلاق را به عنوان آخرین راه حل انتخاب کنند.

سایت خبری تحلیلی همصدا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.