بزیک: مگر می شود دلالان بگوویچ را به پرسپولیس آورده باشند؟

۱۸م دیماه ،

آنالیزور تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با توجه به روندی که داشته ایم در مجموع شرایط بدی نداریم و آماده دیدار با نفت تهران در جام حذفی هستیم.

ادموند بزیک آنالیزور تیم پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: پرسپولیس درهفته های اخیر نتایج مطلوبی کسب کرده است با توجه به روندی که داشته ایم، در مجموع شرایط بدی نداریم و آماده بازی با نفت تهران در جام حذفی هستیم البته عقب افتادن بازی با گهر دورود در لیگ به ضرر ما شد چون پرسپولیس روند رو به رشدی داشت اما حسنی که برای ما داشت این بود که برای بازی با نفت تهران در جام حذفی آماده تر شویم.

وی افزود: اول قرار بود بازی ما با نفت تهران در جام حذفی در ورزشگاه تختی تهران برگزار شود اما به دلیل مخالفت شورای تامین بازی در آزادی برگزار می شود فکر کنم این اتفاقات فقط در فوتبال ایران می افتد و نه اولین بار است که و نه آخرین بار اما این جا به جایی به نفع هر دو تیم است چون هم زمین آزادی هموارتر است و هم فضای بهتری دارد ضمن اینکه بازی کردن در استادیوم آزادی امنیت بیشتری دارد ورزشگاه تختی مشکلاتی دارد که هنوز آماده برگزاری بازیهای بزرگ نیست و طرفداران فوتبال در آن اذیبت می شوند.

وی در ادامه گفت: نفت تهران نشان داده که تیم خوبی است و قطعاً حریف دست و پا بسته ای برای ما نخواهد بود و با برنامه و هدف مقابل پرسپولیس در جام حذفی بازی خواهد کرد ما دو بازی آخر این تیم را دیده ایم و کاملا آنالیز کرده ایم نفت تهران خیلی بسته بازی می کند اما برای این مساله هم فکرهایی کرده ایم تا به مشکل نخوریم راههای نفوذ به دفاع بسته این تیم را تمرین کرده ایم و فکر نکنیم مقابل نفت تهران به مشکل بخوریم.

آنالیزور تیم پرسپولیس اظهار داشت: اگر کسی می خواهد در جام حذفی موفق شود نباید کوچک ترین اشتباهی مرتکب شود چون جام حذفی یک جام خاص است و جای اشتباه نیست در جام حذفی هر بازی حکم فینال را درد و باید کاملا هوشیار باشیم تا به حریف موقعیت ندهیم و بتوانیم از فرصت های بدست آمده استفاده کنیم راز موفقیت در جام حذفی اشتباه نکردن است و اگر می خواهیم در این جام موفق شویم نباید اشتباه کنیم.

وی افزود: امروز هواداران از پرسپولیس قهرمانی در جام حذفی را می خواهند و این مساله فشار زیادی روی تیم وار می کند اما خود بچه ها اهمیت جام حذفی را برای پرسپولیس در این فصل فهمیده اند چون ما لیگ را از دست داده ایم و بچه ها خودشان را برای موفقیت در جام حذفی آماده می کنند فکر نمی کنم فشار خاصی روی تیم وارد شود چون همه بچه های پرسپولیس با تجربه می باشند ومی توانند این فضا را به خوبی درک کنند و با آن کنار بیایند.

وی در ادامه گفت: بگوویچ تجربه بالایی دارد و حضور او در کادر فنی تیم می‌تواند به پرسپولیس خیلی کمک کند و مثمرثمر باشد آقای پیوس اعلام کرده ند که بگوویچ را دلالان به پرسپولیس آورده اند به هر حال هر کسی یک نظری دارد اما بگوویچ را شخص گل محمدی به پرسپولیس آورده است.

مگر می شود بگوویچ را دلالان به پرسپولیس آورده باشند؟

وی افزود: پرسپولیس در دیدار با نفت تهران به حمایت هوادارانش نیاز دارد و دوست دارد طرفداران خیلی بیشتر از بازیهای قبلی به استادیوم بیایند هواداران پرسپولیس هم اهمیت جام حذفی را می دانند و انتظار دارید تا دقیقه ۹۰ از تیم حمایت کنند و پرسپولیس را تشویق کنند تا موفق شویم.

بزیک در پایان گفت: قول قهرمانی در جام حذفی را نمی دهم هر کسی در فوتبال قول قهرمانی بدهد دروغ گفته است من قول قهرمانی نمی دهم و هیچ کس هم نمی تواند چنین کاری کند اما تلاش می کنیم تا قهرمان جام حذفی بشویم./آق


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.