بسته‌های اینترنت همراه اول به صورت خودکار تمدید می‌شود

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

از امروز با جایگزینی بسته‌های هوشمند GPRS همراه اول به جای بسته‌های طلایی GPRS، بسته‌های اینترنت در پایان مهلت به صورت خودکار تمدید می‌شود و مشترک باید عدم تمایل خود را به تمدید بسته با یک پیامک اعلام کند.
 
به گزارش فارس از امروز (۱۵ مرداد) خرید بسته‌های طلایی GPRS همراه اول پایان می‌یابد و بسته‌های هوشمند GPRS جایگزین بسته‌های طلایی خواهد شد.
 
این بسته‌‌ها برای استفاده کاربران عادی (Home Sector) است و برای تمامی مشترکین دائمی (به جز مشترکین دارای شرایط خاص و دارای بدهی معوقه) و تمامی مشترکین اعتباری قابل فعال‌سازی است.
 
در بسته‌‌های تازه که با نام «بسته‌های هوشمند اینترنت همراه اول (بسته‌های GPRS)» نامگذاری شده‌اند امکان تمدید خودکار بسته‌های فعال شده فراهم شده است.
 
به این معنی که با پایان اعتبار بسته، بسته قبلی به صورت هوشمند و پس از اخذ تأییدیه از مشترک مجدداً فعال می‌شود.
 
فعال‌سازی خودکار بسته‌ها به این روش است که ۲۴ ساعت قبل و نیز یک ساعت قبل از اتمام مهلت زمانی بسته، پیامکی مبنی بر اتمام مهلت زمانی بسته و تمدید همان بسته با قید هزینه بسته به مشترک ارسال می‌شود. اگر مشترکین مایل به تمدید خودکار بسته نباشند باید عدد ۸ را به سرشماره ۸۰۸۰ ارسال و بسته را غیرفعال کنند.
 
بنابراین از این پس مشترکانی که بسته‌های اینترنت همراه اول را فعال می‌کنند باید دقت کنند که پیامک‌های تمدید بسته‌ها، از آن دست پیامک‌هایی است که نیاز به پاسخ دارند و برخلاف اغلب پیامک‌ها از جمله پیامک‌های تبلیغی جواب ندادن به منزله عدم رضایت نیست.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.