بسته‌ حمایت از سرمایه‌گذاری صنعتی قشم آماده می‌شود

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: بسته‌های حمایت از سرمایه‌گذاری صنعتی قشم آماده می‌شود.

به گزارش سرویس اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از فارس،با تفویض اختیار از سوی وزیر صنعت، معدن و تجارت، بسته‌های حمایت از سرمایه‌گذاری صنعتی قشم آماده می‌شود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: قشم با داشتن پتانسیل قوی، قوانین و مقررات ویژه، نگاه ویژه وزارت صنعت، معدن و تجارت، بسته های حمایتی در حوزه سرمایه گذاری صنعتی را آماده وبه فعالان این حوزه ارایه خواهد کرد.

اسفندیار حیدری پور در جریان مراسم بزرگداشت روز صنعت و معدن در تالار وحدت، با بیان این مطلب افزود: حمایت این سازمان از سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی و صنعتی از اولویت مهم در جهت توسعه اقتصادی کشور است.

وی ادامه داد: رشد و تقویت صنعت در این منطقه در گرو ارایه بسته حمایتی قوی با پشتیبانی دولت و سازمان منطقه آزاد قشم است که با رسیدن به این هدف دلگرمی و رشد حضور فعالان عرصه صنعت و معدن در این منطقه اتفاق می‌افتد.

حیدری پور با اشاره به اهمیت بحث توسعه زیر ساخت‌ها در قشم افزود: توسعه زیرساخت‌ها با اجرای پروژه عظیم پل خلیج فارس و توسعه راههای زمینی، ریلی ، تقویت خطوط هوایی و دریایی، توسعه اسکله‌ها، تقویت فعالیت حوزه نفت و گاز و انرژی و ساخت بیمارستان وارد مرحله جدی و اجرایی شده است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم ادامه داد: مدیریت صنعت، معدن و تجارت قشم باید در نشست متعدد با صاحبان صنایع ضمن تشریح برنامه‌های این سازمان از نقطه نظرات فنی آنان نیز برای ارائه یک برنامه قوی با هدف جذب بیشتر سرمایه گذارن و تقویت صنعت در قشم بهره‌مند شود.

وی با اشاره به آمادگی سازمان منطقه آزاد قشم برای حمایت از صنایع و سرمایه گذاران، از صاحبان صنایع نیز خواست، پل ارتباطی خود با سازمان منطقه آزاد قشم را قوی تر از گذشته تقویت کنند.

حیدری‌پور خاطرنشان کرد: با تفویض اختیارات وزارت صنعت، معدن و تجارت به سازمان منطقه آزاد قشم و حمایت ویژه مقام عالی وزارت از توسعه صنعت در این منطقه خوشبختانه شرایط ارائه خدمات به صنعتگران نسبت به گذشته متفاوت و متحول شده است.

وی با اشاره به اهمیت توسعه صنعت گردشگری در قشم بیان داشت: در بحث توسعه صنعت گردشگری نیز تا پایان تابستان امسال شاهد تحولات مهمی در زمینه ساخت هتل و مجتمع های تفریحی در این منطقه خواهیم بود./س


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.