بسیج فضای سیاسی کشور را برای دانشجویان تبیین کند

معاونت سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه شریف گفت: بسیج باید مانند یک رسانه در آگاه سازی دانشجویان نسبت به فضای سیاسی تلاش کند.

احمد شربتیان معاونت سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه شریف در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران با اشاره به اظهارات قدیانی مبنی بر اینکه چالش های نظام باید توسط بسیج دانشجویی بررسی شود، گفت: بسیج دانشجویی در دانشگاه ها باید فضای انقلابی را در دانشگاه به وجود آورده و آن را تقویت و پشتیبانی کند.

شربتیان با تاکید بر اینکه راهکارهای بسیج دانشجویی براساس شرایط و مقتضیات روز جامعه و جهان و راهبردهای مقام معظم رهبری تعیین می شود، تصریح کرد: بسیج با توانمندی و پتانسیلی که دارد فضای دانشگاه را با فضای سیاسی کشور آشنا می کند.

معاونت سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی با بیان اینکه بسیج با تشکیل گروه های دانشجویی در دانشگاه آنان را با مسائل روز آشنا کند، اظهارداشت: بسیج باید مانند یک رسانه در آگاه سازی دانشجویان نسبت به فضای سیاسی تلاش کند.

شربتیان یکی دیگر از راهکارهای بسیج دانشجویی برای بررسی چالش های نظام را تعامل با اساتید و مسئولان دانست و خاطر نشان کرد: بسیج دانشجویی با مطالبه گری خلأهای تئوریک سیاسی کشور را پر کند و این را از اهم امور خود بداند.

معاونت سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه شریف در پایان خاطر نشان کرد: اشاعه فرهنگ و تفکر بسیجی و نهادینه کردن آن در دانشگاه باید از فعالیت های جدی بسیج دانشجویی باشد.
انتهای پیام/ر


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.